Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lier

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Lier

compo is goed Sien maar; weer geen rekening gehouden met de (licht)omstandigheden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie compo. Je hebt wel een vlek ik je wolkenpartij op 1/3 van links.

Comment

Lijkt een beetje op de Lange Rei in Brugge, maar toch mooi, ook al zat het
        weer niet mee. Voor zo'n plaatjes dient u eigenlijk perfecte weers- en licht
        omstandigheden af te wachten.

Comment

Knap Sien
          al bij al valt het licht toch nog wel mee tamelijk onder controle toch of heb ik het dan zo mis Bouk ?
          Ik zie nog mooi detail in de wolken en nergens uitgebrande vlekken of dichtgelopen partijen .
          Mocht wel een klein beetje meer pit hebben van mij maar ik vind het zeker eentje van je geslaagde foto's
          Groetjes
          Luc
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Ik vind het ook nog wel meevallen van licht.
            Als je in Lier zelf woont kun je altijd eens terug gaan, in het andere geval heb je het licht niet echt te kiezen :-)

Comment

de belichting is zeker niet slecht, mooie compositie
              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

mooi gedaan

Comment

Mooi in z'n geheel, maar toch enkele uitgebrande stukken in de lucht links boven de daken.
                  Maar inderdaad die luchtkleuren heb je niet voor het kiezen hé, of je mag er enkel op uit trekken bij ideale omstandigheden...... en daar kan je lang op wachten.
                  En soms wacht ik lang hoor. De laatste weken zag ik nog maar weinig 'luchten' waarvan ik dacht nu is het de moment om te gaan fotograferen...... nog maar een beetje wachten dan zeker .
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    .........
                    Maar inderdaad die luchtkleuren heb je niet voor het kiezen hé, of je mag er enkel op uit trekken bij ideale omstandigheden...... en daar kan je lang op wachten.
                    dan maar wachten hoor, waarom gaan fotograferen als je weet/ziet dat de omstandigheden ongunstig zijn..?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      dan maar wachten hoor, waarom gaan fotograferen als je weet/ziet dat de omstandigheden ongunstig zijn..?
                      grt,bouk.
                      Net wat ik achter dit zinnetje schreef hé Bouk..... ik wacht nu reeds weken, maar ik heb het er voor over, beter één goeie foto geschoten dan 500 halve hé
                      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Net wat ik achter dit zinnetje schreef hé Bouk..... ik wacht nu reeds weken, maar ik heb het er voor over, beter één goeie foto geschoten dan 500 halve hé
                        Groetjes
                        dat is waar, maar ik bewonder nog altijd de drive van Sien, en hoeveel keren heb je al gezegd "had ik mijne kodak maar bij"? ik toch
                        akkoord selecteren is een schone deugd, en dat zou ze beter doen maar ze heeft er plezier aan en dat is het voornaamste
                        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                          dat is waar, maar ik bewonder nog altijd de drive van Sien, en hoeveel keren heb je al gezegd "had ik mijne kodak maar bij"? ik toch
                          akkoord selecteren is een schone deugd, en dat zou ze beter doen maar ze heeft er plezier aan en dat is het voornaamste
                          Ieder zijn mening hé, dat is maar normaal, ik heb ook nog nergens geschreven dat Sien of iemand anders teveel foto's neemt toch ....
                          Daarom heb ik altijd mijn G10 in de wagen of fietstas zitten. Je weet inderdaad maar nooit wat je tegenkomt.
                          Enkel op vakantie neem ik elke dag, op om het even welk uur en in om het even welke weersomstandigheden foto's, maar daar is slechts één reden voor : op sommige plaatsen kom je nooit meer terug..... Maar thuis wacht ik met veel geduld op gunstige omstandigheden .
                          Als ik nu naar buiten kijk : sombere grijze tot lichtgrijze hemel, hier en daar een klein spatje flets blauw, zwiepende bomen..... geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om buiten foto's te gaan nemen....
                          Groetjes

Comment

de belichting is zeker niet slecht, mooie compositie
                            Ik kan jouw 2 reacties niet met elkaar verzoenen hoor? Ben nu de laatste tijd héél streng op mezelf en gooi héél veel weg! Bij deze foto dacht ik oprecht goed te zitten??
                            Toch bedankt hoor voor je appreciatie in mijn 'drive'
                            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

je lucht valt toch redelijk goed mee hoor; ik heb al veel slechtere gehad.
                              Mooie compo (onderaan een tweetal mm afsnijden?)
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                              X