Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang
Mooi hoor deze 'speciale' zonsondergang.
De hemel boven de donkere wolk is nogal vlekkerig. Wannneer ik hem eens door een ruisfilter haal wordt deze mooi egaal.
Nochtans ruis bij iso 100. Of is dit een tamelijke sterke crop ?
Groetjes
-
Heeft toch iets speciaal,mooi ,Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi hoor deze 'speciale' zonsondergang.
De hemel boven de donkere wolk is nogal vlekkerig. Wannneer ik hem eens door een ruisfilter haal wordt deze mooi egaal.
Nochtans ruis bij iso 100. Of is dit een tamelijke sterke crop ?
Groetjes
er is bijna niets van gecropt, ik weet ook niet waar de ruis vandaan komt.
Kreeg hem ook niet zomaar weg, straks eens opnieuw proberen.
snowbirdd en jozef, jullie ook bedankt voor jullie reactie.
Comment
-
-
inderdaad: speciaal
mooi? 'k weet nie...
Comment
-
Leuk en speciaal!
Maar het is niet de zonsondergang die ik aan de muur zou hangen.Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje
Comment
-
-
Ook ik, heb na een aantal keren gekeken te hebben, een dubbel gevoel bij deze foto.
Inderdaad mooi, en op een schitterend moment, maar het geheel ziet er in mijn smaak iets te kunstmatig uit.(iets te hard,en te oranje)
Niet dat ik er echt moeite mee heb , maar ik zie liever een natuurgetrouwer beeld.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht........ ik weet ook niet waar de ruis vandaan komt.
als je die wat had verhoogd door een diafragma van bv F8 te nemen, had de ruis waarschijnlijk minder geweest.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment