dit is de originele:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fin d'saison, voor deze toch
Collapse
X
-
-
Re: Fin d'saison, voor deze toch
Sorry Sien, maar deze vind ik persoonlijk maar niks. Echt fletse kleuren (zie maar eens het groen) ik weet niet wat je er mee uitgespookt hebt.
Ook de afgesneden bloem bovenaan, de scherpte die slechts op een gedeelte van de bloem ligt, de blauwe wazige zaadjes in het midden van de bloem, de spierwitte achtergrond...... Enfin voor mij een einde seizoen om rap te vergeten. Benieuwd naar andere reacties, misschien zijn er toch liefhebbers voor.
Groetjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtSorry Sien, maar deze vind ik persoonlijk maar niks. Echt fletse kleuren (zie maar eens het groen) ik weet niet wat je er mee uitgespookt hebt.
Ook de afgesneden bloem bovenaan, de scherpte die slechts op een gedeelte van de bloem ligt, de blauwe wazige zaadjes in het midden van de bloem, de spierwitte achtergrond...... Enfin voor mij een einde seizoen om rap te vergeten. Benieuwd naar andere reacties, misschien zijn er toch liefhebbers voor.
Groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
mja, heeft iets schilderachtigs, ook met de witte achtergrond, die hier wel bij past
maar het zijn de afgesneden blaadjes bovenaan die me storen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmja, heeft iets schilderachtigs, ook met de witte achtergrond, die hier wel bij past
maar het zijn de afgesneden blaadjes bovenaan die me storenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
De onderste foto kijkt totaal niet gemakkelijk meer zie center van de bloem.
Mvgr
RinaldoCanon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
Slashdesign
Comment
Comment