Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Jammer dat je deze foto zo bekijkt, het is voor mij een fijn en humoristisch getint plaatje en dat hoeft dan voor mij ook niet haarscherp te zijn.
Voor mij ook, daarom ik al paar x komen kijken ben. Vind hem heel leuk, en met z'n broek zo scheef aan en zo.
Maar ja 'k vond het toch beetje jammer, twijfel nu al heel de tijd om het te zeggen. Bij deze...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
't Is een erg leuke foto, maar hij is toch niet zo scherp, jammer. Ben al paar x komen kijken.
Groetjes.
Is inderdaad niet scherp.
Zat op een terras toen ik deze jongen zag die mij plots passeerde.
Kwestie van enkele seconden om camera te nemen en af te drukken, met gekend gevolg.
Twijfelde om hem in fotofun te zetten of hier.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment