Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ŝingvellir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ŝingvellir

    Vind het een mooie foto, kan enkel nog wat licht gebruiken klik

    Comment


    • #17
      Re: Ŝingvellir

      Begrijp wel niet zo goed waarom een foto die genomen wordt in, volgens ik meen te kunnen zien, zeer slechte weersomstandigheden, misschien wel pletsende regen, er per se helder moet uitzien !?
      Dat hij iets lichter mag, histogram aanpassen, ja, maar helder maken als op een zonnige dag, nee..... allee voor mij toch.
      Groetjes

      Comment


      • #18
        Re: Ŝingvellir

        Bedankt voor de reacties! Moest al veel eerder eens een foto plaatsen. Want heb reeds terug veel bijgeleerd... Vooral over dat rechtzetten. Had het over het hoofd gezien dat de verticale lijnen ook best recht zijn

        Met updates heb ik echt geen problemen! Zo zie ik de mening van andere en dat ik ook bijleren!
        Maar de weersomstandigheden waren idd slecht. Eerste dag op IJsland was echt in 1 woord te omschrijven: Nat! Dus ik wil er eigenlijk niet echt een zonnige dag van maken zoals Djivan aangeeft. Ga de foto aanpassen adhv bovenstaande opmerkingen en dan een update plaatsen.
        minja.be - urbexforum.org

        Comment


        • #19
          Re: Ŝingvellir

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Geen misse foto van Smoeky, maar hij mocht inderdaad wat opfrissing gebruiken... Vind de update van Jessey goed hoor.
          Hopelijk vind hij het niet erg er een update wordt geplaatst, we doen dat hier dikwijls om elkaar te helpen he!
          En welkom hier he, niet laten om te posten.
          Groetjes, Jill.
          Nee hoor vindt ik zeker niet erg daar leren we toch allemaal van en daar gaat het toch om.

          Benieuwd wat je hiervan vindt.
          voorbeeld 1
          Last edited by jessey; 15 augustus 2012, 17:20.

          Comment


          • #20
            Re: Ŝingvellir

            update is beter, maar ik zou toch kiezen voor een mix van de 2:
            de voorgrond van je update met de lucht van je original
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #21
              Re: Ŝingvellir

              prachtige update

              Comment


              • #22
                Re: Ŝingvellir

                mooie update, heel ander beeld dan de originele

                Comment


                • #23
                  Re: Ŝingvellir

                  Jaja, Vlaggenstok recht en nu het landschap scheef.
                  En teveel aan de rechterzijkant opgeofferd.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ŝingvellir

                    ik heb er ook ff naar gekeken..ik heb de lucht zo gelaten hoe hij was, en alleen het voorste landschap opgelicht..bergen op de achtergrond heb ik ook bij de lucht gelaten..en heb het zo bekomen.
                    dup layer.. lucht uitgeknipt..en de voorgrond smart fix en dan auto..en de randjes die een beetje halo gekregen hebben, beetje met burn tool over gegaan 20 % .
                    en 10 % na verscherpt..en de vlag heb ik ietjes rechter gezet gulde middeweg.
                    ik vind m zo het natuurlijkste overkomen..wil je dat ik de update weghaal alle begrip.

                    grt Ingrid

                    Last edited by braxsata; 16 augustus 2012, 10:27.
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ŝingvellir

                      Bedankt voor de reacties!
                      En Ingrid laat jouw update maar staan! Hij is echt magnifiek. Maar wat je aan uitleg geeft is voor mij nog Chinees... In oktober ga ik een spoedcursusje Photoshop volgen want nu gebeuren alle aanpassingen in Lightroom. Het "layeren" en "smart fix" is nog niet voor mij weggelegd... Nog niet...

                      Dus bedankt voor alle reacties, ik neem jullie opmerkingen mee naar mijn volgende foto's!

                      grtz
                      minja.be - urbexforum.org

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ŝingvellir

                        Oorspronkelijk geplaatst door Smoeky Bekijk bericht
                        Bedankt voor de reacties!
                        En Ingrid laat jouw update maar staan! Hij is echt magnifiek. Maar wat je aan uitleg geeft is voor mij nog Chinees... In oktober ga ik een spoedcursusje Photoshop volgen want nu gebeuren alle aanpassingen in Lightroom. Het "layeren" en "smart fix" is nog niet voor mij weggelegd... Nog niet...

                        Dus bedankt voor alle reacties, ik neem jullie opmerkingen mee naar mijn volgende foto's!

                        grtz

                        ik heb helemaal geen cursus gedaan..ik heb heel erg veel van de mensen hier op BD geleerd..het is wel vallen en opstaan hoor..en de beoordelingen zijn ook vaak niet misselijk.
                        maar ik moet zeggen als je het ff laat bezinken..dan ga je er ernorm veel van leren..en ik kijk erg veel af van youtube..om goed te kijken naar dingen die je wil leren.


                        grt ingrid,
                        Niet geschoten is altijd mis!

                        Comment

                        Working...
                        X