Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Durven of doen.....urbex
Collapse
X
-
-
Re: Durven of doen.....urbex
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtVoor mij prima Mag zelfs nog wat meer contrast hebben.
Heb je ook foto's gemaakt binnen, dan is het echt urbex ?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik vind die deuren absoluut geen meerwaarde aan de foto, maar dat zal mijn smaak zijn he.
De deuren zijn voor mij te licht tov de achtergrond, die dan weer te somber is.
Maar dat is mijn smaak he Sien.
Ben ook benieuwd naar je verdere foto's maar je bent vrij om ze al dan niet te posten he.
Groetjes.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Spannende titel EN foto .
Jammer dat je al vertelt hebt dat er achter de deuren niets te beleven viel.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtIk vind die deuren absoluut geen meerwaarde aan de foto, maar dat zal mijn smaak zijn he.
De deuren zijn voor mij te licht tov de achtergrond, die dan weer te somber is.
Maar dat is mijn smaak he Sien.
Ben ook benieuwd naar je verdere foto's maar je bent vrij om ze al dan niet te posten he.
Groetjes.
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSpannende titel EN foto .
Jammer dat je al vertelt hebt dat er achter de deuren niets te beleven viel.
Groeten,
Johanvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
die foto maakt een mens echt nieuwsgierig (maar je hebt het al verklapt ---- )
Probeer eens om die deuren iets te verdonkeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtdie foto maakt een mens echt nieuwsgierig (maar je hebt het al verklapt ---- )
Probeer eens om die deuren iets te verdonkeren...vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
bij mij wringt er iets met de scherpte, misschien andersom, achtergrond scherp en de deuren niet
ik bewonder toch altijd nog je creativiteit met de kodakmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
En niemand die spreekt over kleurzweem? Of was de poort ooit eens in het blauw geverfd?
Haal zweem weg, haal de overbelichting er uit, geef meer contrast .....en 't wordt beter. ( maar bedenk van een "slechte" kan je geen goei maken)perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtJe update is veel beter !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtEn niemand die spreekt over kleurzweem? Of was de poort ooit eens in het blauw geverfd?
Haal zweem weg, haal de overbelichting er uit, geef meer contrast .....en 't wordt beter. ( maar bedenk van een "slechte" kan je geen goei maken)
Poort is duidelijk ooit wit geschilderd geweest en niet blauw .
Kijk hier maar.
GroetjesLast edited by Guest17; 15 augustus 2012, 08:17.
Comment
-
Volgens mijn bescheiden mening is dit een klassiek voorbeeld van 2 soorten licht.
Op het moment van afdrukken heeft de camera de witbalans op het licht binnen ingesteld. En dat was gelig.
Dus zal de camera een te blauwig resultaat weergeven.
Ik had het eigenlijk niet door, maar door de gedeeltelijke bewerking van Djivan ,werd het mij duidelijk. Daar zijn de deuren perfect, en is de binnenkant naar mijn mening te gelig.
Oplossing: De deuren en binnenkant apart selecteren, en de goede witbalans voor beide delen instellen.
Of zie ik dit helemaal verkeerd ?
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
Oplossing: De deuren en binnenkant apart selecteren, en de goede witbalans voor beide delen instellen.
Of zie ik dit helemaal verkeerd ?
Groeten,
Johan
Ik ga het nu niet meer doen, want ik heb er reeds eentje geplaatst, en laat het nu over aan Sien.
Groetjes
Comment
Comment