Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wijzig even de titel en maak er 'druppeltjes' van Ik vind het best een mooie foto hoor, en ook het moment, maar er komen zoveel juffertjes en vlindertjes voorbij, dat ik ze nog moeilijk kan beoordelen. Dit is geen afbreuk aan uw foto, want die is prima. Maar ik zou toch wel eens iets anders willen zien Ik weet het, niet altijd gemakkelijk om creatief te zijn, kost mij ook veel moeite
Ik heb nog niet de eer gehad om zoiets in het echt te mogen bewonderen,laat staan vast te leggen...
Nice shot, maar wel een drukke achtergrond zoals men al vermeld heeft.
ja ik baal ook van de achtergrond..maar ik had geen andere keuse..ik ging eingelijk in het gras zitten langs het water op kikertjes te spotten..maar ik kijk opeens opzij..en wat zie ik daar op een meter afstand van mij..ja deze 2 verborgen op een afgehakte rietstengel in het gras..er staat daar normaal allemaal hoge gras soorten en riet..maar dat was net gemaaid..e de kikertjes dus helemaal vergeten.
Mooi scherp enzo.
Heb er hier thuis heel veel zitten
vorige maand had ik er zo 4 paartjes in een klein cirkeltje (een 'partouze'?)
Heb ze ook gefotografeerd, maar bijlange niet zo dicht en zo mooi als die van jou
Comment