Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een opname door glas? Zie een reflectie rechtsbovenaan en nog een paar vuiltjes hier en daar.
De kleine aap is ziek, hij moet overgeven, zie iets vertrekken vanaf zijn mond tot de grond
mooi, scherp, leuk moment (al betwijfel ik of het kleine aapje dit ook vind), knappe compo.
enigste wat me hier stoort (tis muggeziften) maar in de linkerbovenhoek op een halve cm van de kant zit je precies met een dode pixel, of het effectief een dode pixel is weet ik niet maar tgeeft mij wel de indruk.
Een opname door glas? Zie een reflectie rechtsbovenaan en nog een paar vuiltjes hier en daar.
De kleine aap is ziek, hij moet overgeven, zie iets vertrekken vanaf zijn mond tot de grond
Het enige glas tussen sensor en mandril zit in mijn lens. En wat de
gezondheid betreft, zie plaatje twee.
Eerste foto is leuker.
Ogen van de mama zijn mooier, haar staartje krijgt meer ruimte en dan de baby met schattige achterpootjes en die kleine gekke vingertjes.
Gisteren zag ik de foto reeds en las al even de commentaren. Heb zelfs even vlekken en bedrading weggewerkt, maar wou ik er nog een nachtje over slapen. Mijn uiteindelijke conclusie. Nou ik zou er niets aan veranderen. De electrische draden geven aan dat ze in een dierentuin bevinden. De zwarte veeg geeft verhaal samen met de houding van beide apen. Zonder dit allemaal had je gewoonweg een saaiere foto van 2 apen.
De rest is Ok.
Comment