Hoorde dat er vannacht een hoop vallende sterren te zien zouden zijn dus ben ik maar eens op pad gegaan (is mij overigens al een keer gelukt, had er per ongeluk 1 op een foto van een haven, helaas ergens in een uithoek van het beeld en met een korte sluitertijd...).
In plaats van vallende sterren heb ik een hoop ander moois gezien.
Je ziet het in de foto niet (vanwege de bewegingen dacht ik eerst aan een politie helikopter) maar toen deze kist (wit-rode streep licht) wat dichter bij kwam herkende ik in de verlichtte staart het logo van Transavia.
EXIF: ISO 200
F10
30 seconde.
18mm
Dit is overigens maar 1 foto, het onderste deel was een uiterst interessant zwart gekleurd grasveld dat ik maar weggesneden heb.
De zijkanten van het beeld vond ik echter teveel toevoegen dus heb ik de beeldverhouding opgegeven.
Groetjes Josse
In plaats van vallende sterren heb ik een hoop ander moois gezien.
Je ziet het in de foto niet (vanwege de bewegingen dacht ik eerst aan een politie helikopter) maar toen deze kist (wit-rode streep licht) wat dichter bij kwam herkende ik in de verlichtte staart het logo van Transavia.
EXIF: ISO 200
F10
30 seconde.
18mm
Dit is overigens maar 1 foto, het onderste deel was een uiterst interessant zwart gekleurd grasveld dat ik maar weggesneden heb.
De zijkanten van het beeld vond ik echter teveel toevoegen dus heb ik de beeldverhouding opgegeven.
Groetjes Josse
Comment