Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
voor mij zoals hij is, weer knap gedaan!!
flits je bij voor de voorgrond op te lichten?
Ik maak gebruik van een ND grijsfilter (-2 stops op het bovenste gedeelte van de foto) zodat de voorgrond niet volledig zwart is.
Bij de bewerking licht ik de te donkere voorgrond nog een beetje op om het zo realistisch mogelijk laten over te komen.
mvg,
Eddy
PS. Ik heb zelfs nog geen flitser, binnenkort ga ik er eentje kopen.
Ik maak gebruik van een ND grijsfilter (-2 stops op het bovenste gedeelte van de foto) zodat de voorgrond niet volledig zwart is.
Bij de bewerking licht ik de te donkere voorgrond nog een beetje op om het zo realistisch mogelijk laten over te komen.
mvg,
Eddy
PS. Ik heb zelfs nog geen flitser, binnenkort ga ik er eentje kopen.
bedankt Eddy, nu snap ik het
ik had het moeten weten want ik heb vroeger veel van die filters gehad van cokin, in het analoge tijdperk waar de dieren nog spraken
Oorspronkelijk geplaatst door Josca
de graspartij onderaan zou ik weglaten, nu trekt ze te veel de aandacht
Vind ik niet, ik vind de foto prachtig zoals hij is
Nou Josca heeft ook, gelijk hoor. De plaat zou ook heel aantrekkelijk zijn, moest hij het gras wegnemen. De aangehaalde reden is zelfs aanvaardbaar.
Maar, de fotograaf Eddy, wil ze tonen zoals ze er nu uitziet, met zijn eigen beweegredenen, ze heeft haar eigen schoonheid, die je zeker niet over het hoofd mag zien.
Comment