Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja dat kan kloppen. We zijn tegen middaguur ongeveer toegekomen. Dit zijn de eerste foto's. Hele dag foto's aan zee genomen. We bleven er maar voor een dagje. Dus dit was ongeveer het eerste mooie dat ik zag.
Ik zou de foto beter gevonden hebben zonder zeil of met het bootje er volledig op.
Nu leid het zeil me af en blijft mijn oog zoeken naar een bootje, nu ja, mijn smaak he...
NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/
Oei Loecky, Hier maak je het jezelf moeilijk. Wat de belichtig betreft zit je nog niet zo slecht hoor, en zoals Pixxel al opmerkte, idd de witte blokken even temperen De compositie en de details zijn voor het oog moeilijk verenigbaar. Ik weet niet goed waar ik eerst naar moet kijken, snappie? Technisch is het zeker geen slechte foto Mocht je nog eens in de buurt daar zijn, maak links en rechts nog een foto's extra en verenig ze in een panorama, en je hebt een prachtige panoramafoto
Comment