Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevangen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gevangen!

    Die staat er mooi scherp op.
    Proficiat met zo'n mooie foto.


    Mvgr
    Rinaldo
    Canon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
    Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
    Slashdesign

    Comment


    • #17
      Re: Gevangen!

      Door de reflexties lijkt het dat er scherpte is, maar voor mij is het kopje met de ogen(facetten) niet scherp. Aan de linkervleugel te zien ligt de DOF ergens tussen het kopje en de vleugels. Je werkt hier, voor mij, met een tekleine DOF. Je mist hier een kans op een prachtige foto door gebrek aan scherpte op het kopje en vooral op de vleugels, want die hebben een geweldige stuctuur.
      Compo en kleuren
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #18
        Re: Gevangen!

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Door de reflexties lijkt het dat er scherpte is, maar voor mij is het kopje met de ogen(facetten) niet scherp. Aan de linkervleugel te zien ligt de DOF ergens tussen het kopje en de vleugels. Je werkt hier, voor mij, met een tekleine DOF. Je mist hier een kans op een prachtige foto door gebrek aan scherpte op het kopje en vooral op de vleugels, want die hebben een geweldige stuctuur.
        Compo en kleuren
        Robby BB


        dof heb ik helemaal niet gebruikt op deze plaat..misschien moet ik me f getal wat hoger gooien naar de f8 of zo..maar dan is het nog moeilijk om dat ik m van voren gemaakt heb om de vleugels erbij scherp te krijgen..hij is een groot deel met zijn vleugels voor de kop (rusten)..het is nogal een groot insect

        grt ingrid,
        Niet geschoten is altijd mis!

        Comment


        • #19
          Re: Gevangen!

          een knappe, mi scherp waar het moet zijn!!
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #20
            Re: Gevangen!

            Zeer mooie foto Maar ik zou misschien, zoals robbydorine al zei, iets meer DOF gebruiken.
            Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

            Comment


            • #21
              Re: Gevangen!

              Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
              dof heb ik helemaal niet gebruikt op deze plaat..misschien moet ik me f getal wat hoger gooien naar de f8 of zo..maar dan is het nog moeilijk om dat ik m van voren gemaakt heb om de vleugels erbij scherp te krijgen..hij is een groot deel met zijn vleugels voor de kop (rusten)..het is nogal een groot insect

              grt ingrid,
              Natuurlijk heb je DOF gebruikt. DOF kun je niet uitschakelen. Scherptediepte is altijd aanwezig. Oplossing zoals je zegt, kleiner diafragma, of minder inzomen en wat dichterbij gaan staan
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #22
                Re: Gevangen!

                Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Natuurlijk heb je DOF gebruikt. DOF kun je niet uitschakelen. Scherptediepte is altijd aanwezig. Oplossing zoals je zegt, kleiner diafragma, of minder inzomen en wat dichterbij gaan staan
                Robby BB

                ow haha ik dacht dat jij bedoelde in pse of zo..misverstandje van mijn kant ..ik hou het in mijn achterhoofd ty

                grt ingrid,
                Niet geschoten is altijd mis!

                Comment

                Working...
                X