Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou eerst de hond de planten laten opeten en daarna eens opnieuw trekken (Dus de planten komen wat storend over). De mooie grijstinten van de hond schreeuwen om een zwart/wit foto!
Mooi beest, zonder uitgezakte ogen
Ik denk dat deze beter tot zijn recht komt in portret stand. Nu heb ik de neiging om te denken dat er onderaan iets ontbreekt. In portretstand weet je dat het over de kop gaat. Nu lijkt het dat het onderaan nogal ongelukkig is afgesneden.
Mooi detail in de vacht door goede scherpte.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie hond! :-)
Wat de foto betreft, de planten, bloempot, houtenvloer,... komen storend over omdat ze er maar voor de helft op staan. Ik volg Robbydorine wat betreft de portret stand. Een beetje door je benen gaan en je camera recht houden. Zo krijg je volgens mij een interessanter perspectief.
Succes! ;-)
Groetjes Kristof
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment