Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Actievoerder in de dop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Actievoerder in de dop

    Dit is een beeld vanop Picnic the Streets, in juni. Veel jonge protesteerders hadden hun kroost meegebracht, dat naar hartelust kon spelen op een autovrije Anspachlaan. Onder hen ook deze schattige knul:






    Het originele bestand staat op een andere computer dus ik kan de EXIF nu nog niet posten. Door via een website te verkleinen is de kwaliteit wel heel wat minder. Hier is een wat grotere (en betere) versie. De eerste keer dat ik naar zo'n 'evenement' trok met een fototoestel. Wel aangenaam dat niemand op of onder kijkt wanneer er wordt gefotografeerd. Hebben jullie opmerkingen? Tips? Merci!
    http://binocularimprints.tumblr.com/

  • #2
    Re: Actievoerder in de dop

    vind dit een mooie moment opname
    goede omzetting naar mijn mening....
    ik dacht aan nog wat croppen, rechts onderaan die zwarte dominante plek, maar dan ben je je doorkijkje kwijt.....twijfel....
    groetjes aline
    groetjes aline

    Comment


    • #3
      Re: Actievoerder in de dop

      Foto die je moet nemen zoals ze is, wat mij betreft, zonder naar fouten beginnen te zoeken.
      Mooi zw.
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Actievoerder in de dop

        Een mooi straatportretje.
        Omzetting geslaagd.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Actievoerder in de dop

          Bedankt voor de feedback! Ik heb wel wat zitten spelen met het croptool, maar vond dit uiteindelijk toch het leukste. Nu zit hij daar echt op zijn eigen eilandje.
          http://binocularimprints.tumblr.com/

          Comment


          • #6
            Re: Actievoerder in de dop

            Mooi stukje straatfotografie. Ik zou niet croppen want anders komt hij te dicht tegen de onderkant te zitten.
            Groetjes Johan

            Comment


            • #7
              Re: Actievoerder in de dop

              Zo laten Het kindje komt goed tot zijn recht zo
              grt. Ria

              Comment

              Working...
              X