Door de keuze voor een vierkant formaat zit alles te duwen in je beeld om er op te staan waardoor ook weer je beeld heel druk wordt.
Je kon voor zo'n beeld het kind los van de flessen gemaakt hebben door een ander standpunt in te nemen, door het kind op een andere plaats te zetten of door de flessen gewoon weg te laten.
Je omzetting is ook nogal grijzig.
Ik zou hem opnieuw nemen, zonder die flessen (al tekst, al die vormen nemen heel wat aandacht weg).
Veel succes
Hartelijk dank aan iedereen die hier gereageerd heeft. Alle kritiek is welkom, kan me alleen maar beter maken.
Iemand vroeg de originele foto (zonder crop, met kleur en zonder bewerking), deze kan je hier vinden:
Ben wel verbaast over de commentaar ivm de flessen op de achtergrond, had deze speciaal "in beeld gebracht" om het verhaal van de foto compleet te maken. Was er mij ook bewust van dat deze véél te scherp in beeld werden gebracht bij de originele foto, daarom waas toegevoegd via photoshop.
In het vervolg zal ik eentje proberen nemen zonder de flessen op de achtergrond, maar denk persoonlijk dat deze de foto minder "diepte" gaan geven, zoals gezegd, persoonlijke mening.
Indien jullie nog meer willen toevoegen, doe dit gerust! Geniet van de reacties!
Comment