Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerst poging ondergaande zon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerst poging ondergaande zon

Hoi allemaal,

Bij deze zien jullie mijn eerste poging om een foto te maken van de ondergaande zon.
    Ik kan nog niet echt overweg met programma's om te fotoos te bewerken dus heb hem wat naturel gelaten...

Alle tips zijn welkom... of ?!?

Groetjes!!

Re: Eerst poging ondergaande zon

kan best tellen voor een eerste poging

Comment

Dank je bleuspics

Mss nog enige tips hoe ik hem nog beter krijg?

Grtjs!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Noens Bekijk bericht
        ... Mss nog enige tips hoe ik hem nog beter krijg?

Grtjs!!!
        Gewoon doorgaan met pogen en niet teveel blijven hangen aan één foto.
        Afwerking en bewerking heeft slechts zin als de basis goed is (of beter wordt).
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Ben het nu eens met mijn voorganger. Al heb ik vroeger ook altijd geprobeerd om aan mijn foto's te blijven werken ook al waren ze nog niet prima. De basis is voornaam. De enige tip die ik je kan geven is wat ik ooit zelf gelezen heb. Het was een raad dat ze gaven als je met lagen werkte. Maar het was geen must he. Slechts met 3 of max 4 gekleurde lagen te werken. Dit om drukte te vermijden.
          Deze tip geef ik niet omdat deze verwerking foutief is, maar je bent nu bezig met het werken met lagen. Lijkt me nuttig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            Ben het nu eens met mijn voorganger. Al heb ik vroeger ook altijd geprobeerd om aan mijn foto's te blijven werken ook al waren ze nog niet prima. De basis is voornaam. De enige tip die ik je kan geven is wat ik ooit zelf gelezen heb. Het was een raad dat ze gaven als je met lagen werkte. Maar het was geen must he. Slechts met 3 of max 4 gekleurde lagen te werken. Dit om drukte te vermijden.
            Deze tip geef ik niet omdat deze verwerking foutief is, maar je bent nu bezig met het werken met lagen. Lijkt me nuttig.
            Oke, wordt genoteerd! Merci Loeky!

Comment

Als dat origineel is, is dat wat kleur betreft een prachtfoto!
              Alleen vind ik de achtergrond niet echt mooi, moest alleen de voorgrond in beeld zijn en moest deze de kleuren hebben van de achtergrond zou het een prachtfoto zijn!
              NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
              https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

Comment

Working...
              X