Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nacht in 't az st jan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nacht in 't az st jan

hallo iedereen,

heb me wat beziggehouden in de nachten in het az
    ik heb er nog geen ervaring mee maar toen ik dit uitzicht zag wou ik dat wel vastleggen.
    dit is de allereerste keer dat ik dit doe, statief was niet mee, heb een kinderstoeltje uit de gang gepikt en op de vensterbank gezet lukt ook

heb er die nog lichter en donkerder zijn, heb maar vanalles iets geprobeerd.

jammer dat mijn kamer erin staat maar moest door de toevallig en gelukkig net gewassen ramen de foto nemen, en kreeg het precies niet weg, toen ik ''gelijkmaken'' probeerde, kreeg ik een soort negatief, en was verbaast hoe mijn kamer in de foto verwerkt zit, toch nog redelijk veel detail maar niet gewoon zichtbaar door het donkere, voor de geintresseerden : detail
    in het kamertje waren alle lichten uit.

dan een beetje verder ingezoomd

bedankt om te kijken en bij deze, tips altijd welkom !
    heb veel gekeken naar andere nachtfoto's maar uiteindelijk moet je gewoon proberen he.

groetjes
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Re: nacht in 't az st jan

bovenaan heb je eigenlijk een groot gedeelte met nix.
    Alhoewel het toch iets toevoegt aan het geheel...
    Jammer dat er geen sterretjes waren
    Echt scherp zijn ze niet
    Ik denk wel dat er meer uit te halen was.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ai, dat is wel heel donker en weinig inhoud. Wat langer belichten, camera op M en experimenteren.
      Photography is an art of observation.

Comment

bedankt om jullie comentaren
        Ik dacht dit toch al redelijk was was ook de eerste x he, nog verder proberen dus, bedankt !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

hey,

ik vind de eerste leuk
          ik zou hem ook iets langer hebben open laten staan, op M en f 11 - 13
          eens opnieuw proberen en 't zal wel lukken

mvg, Fernand
          " Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"

Comment

Och hihi die is al van tijdje terug, wel ja... Als ik nog eens in het ziekenhuis lig met mijn appeltje he maar is niet dringend he.
            Haha! Merci om nog te reageren... Is inderdaad wat zoeken en door die ruiten...?
            Zal wel nog eens de kans krijgen.
            Groetjes!
            facebook

Comment

Working...
            X