Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

    Eerst en vooral een bedankje aan iedereen die een commentaartje heeft achtergelaten bij mijn vorig post.
    Zoals eerder vermeld heb ik tijdens de zomermaanden weinig of geen tijd om echt actief deel te nemen aan de forumactiviteiten.
    Sorry, maar geen zorg, ik amuseer mij uitstekend met fotografie en nabewerking.
    Toch post ik af en toe nog iets, om het niet af te leren.


    Commentaar mag, maar alleen even komen kijken wordt ook ten zeerste gewaardeerd!
    Luc

  • #2
    Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

    Luc,
    Keurige compositie Alleen de scherpe ligt teveel bij de microfoon, maar tegelijkertijd snap ik wel dat het niet eenvoudig is om te zoomen, en tussen (waarschijnlijk) publiek nog eens de instellingen in de gaten te houden Had je hem op aut. staan? Ik vind de zwarte achtergond goed in samenspel met de z/w omzetting Hier hadden ook de vingers scherp mogen zijn, hoewel mss de oorzaak bij het verkleinen ligt Ik zie dat je het max. bereik 300mm hebt?
    Last edited by Guest4; 15 juli 2012, 17:54.

    Comment


    • #3
      Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

      toch zeker niet slecht hoor!
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

        Scherpte op de foon? Ik vind hem meer dan goed! Mooie emotie van Vitalski
        Running is a way of living..

        Comment


        • #5
          Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

          Knappe foto, expressie en goed scherp, mooie bewerking
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

            Bedankt voor de positieve commentaren.

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Luc,
            Keurige compositie Alleen de scherpe ligt teveel bij de microfoon, maar tegelijkertijd snap ik wel dat het niet eenvoudig is om te zoomen, en tussen (waarschijnlijk) publiek nog eens de instellingen in de gaten te houden Had je hem op aut. staan? Ik vind de zwarte achtergond goed in samenspel met de z/w omzetting Hier hadden ook de vingers scherp mogen zijn, hoewel mss de oorzaak bij het verkleinen ligt Ik zie dat je het max. bereik 300mm hebt?
            Mark, voor alle zekerheid heb ik het origineel nog eens op volle grootte bekeken en de microfoon is niet scherper dan de ogen, waar ik op scherpgesteld heb. Mogelijk heeft het metaal je oordeel beinvloed. Handen/vingers en gezicht scherp krijgen was niet de bedoeling. De gebruikte lens gaat tot 200mm. Als je in de EXIF ergens 300mm hebt gezien, dan slaat dat op het crop-equivalent vergeleken met full frame.

            Luc

            Comment


            • #7
              Re: Vitalski @ Muziek in de wijk - Wilrijk

              Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
              Bedankt voor de positieve commentaren.



              Mark, voor alle zekerheid heb ik het origineel nog eens op volle grootte bekeken en de microfoon is niet scherper dan de ogen, waar ik op scherpgesteld heb. Mogelijk heeft het metaal je oordeel beinvloed. Handen/vingers en gezicht scherp krijgen was niet de bedoeling. De gebruikte lens gaat tot 200mm. Als je in de EXIF ergens 300mm hebt gezien, dan slaat dat op het crop-equivalent vergeleken met full frame.

              Luc
              Is duidelijk luc Nu weet ik de bedoeling, maar blijft wel een prachtige foto Heb zeker geen afbreuk willen doen aan je werk/foto hoor

              Comment

              Working...
              X