Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik verveel me hier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik verveel me hier

in't AZ dus post ik een fototje he,heb er hier al enkele getrokken maar mijn kabeltje niet mee voor overdracht naar de pc.
    is er eentje van een klein tijdje terug, en omdat de zwarte kat hier een geliefd onderwerp is om van te leren, dacht ik deze post ik eens, wat vinden jullie?
    persoonlijk vind ik het wasrek erachter jammer en storend, maar de kat wel mooi...

groetjes en bedankt om te kijken.

hij is wat kleiner maar weet eigenlijk niet meer hoe dit komt, wss heb ik eerst de afbeelding geschaald en erna gecropt, geen idee, is al tijdje geleden.
    de kleurversie heb ik ook niet meer, weet er hier van liefhebbers zijn om te vergelijken, nu ...zwart is ze zowieso al mijn lieve Xeppi.

update: heb heel het plaatje opgelicht, heb xeppi apart opgelichte foto ook, maar zat een beetje met een rand rond de vacht, had die dan wat vervaagd, maar dan komen de plukjes haar niet meer tot zijn recht, daarom deze :

de nageaapte update
    Last edited by jill.tje; 14 juli 2012, 20:28.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Re: ik verveel me hier

Je zou op zijn minst - al was het maar voor eigen genoegen - de schaduwen
    wat mogen oplichten. Nu zit er wat erg weinig detail in de kat.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

bij deze heb ik dit geprobeerd is inderdaad beter zo
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Hoewel ik begrijp dat je er een Z/W versie van maakt, had ik toch eens graag de kleuren willen zien, want nu vind ik het teveel Z/Z ipv Z/W. Voor de rest met het advies van PW..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          bij deze heb ik dit geprobeerd is inderdaad beter zo
          Veel verbetering zie ik nog niet en het kan nog beter; in ieder geval anders.
          In PS-E bij het histogram de autoknop om de belichting te verbeteren en
          daarna Shadow/Highlights de schaduwen met 37% opgelicht, levert het
          volgende resultaat:
          Van kritiek leer ik.

Comment

in't AZ dus post ik een fototje he,heb er hier al enkele getrokken
            Veel beterschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje

in't AZ dus post ik een fototje he,heb er hier al enkele getrokken

Zie het nu ook pas Veel beterschap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Veel verbetering zie ik nog niet en het kan nog beter; in ieder geval anders.
                In PS-E bij het histogram de autoknop om de belichting te verbeteren en
                daarna Shadow/Highlights de schaduwen met 37% opgelicht, levert het
                volgende resultaat:
                https://lh3.googleusercontent.com/-J...pi.%2520PW.jpg
                Yep...Dat is het

Comment

merci allemaal, ja ik lig hier sinds dindsdag met m'n zoontje, 't was spoedopname maar we mogen morgen hopelijk naar huis, als meneertje goed eet

plaatbewerker: mooi !! zal dit ook eens proberen zoals je zegt, ik durvde niet te veel... ''verschuiven''
                  facebook

Comment

merci allemaal, ja ik lig hier sinds dindsdag met m'n zoontje, 't was spoedopname maar we mogen morgen hopelijk naar huis, als meneertje goed eet

plaatbewerker: mooi !! zal dit ook eens proberen zoals je zegt, ik durvde niet te veel... ''verschuiven''
                    Wacht eens even... Moederschapsrust in het profiel ... Is dat een nieuw
                    zoontje ? Dan van harte gelukgewenst !
                    Van kritiek leer ik.

Comment

Wacht eens even... Moederschapsrust in het profiel ... Is dat een nieuw
                      zoontje ? Dan van harte gelukgewenst !
                      hihi ja maar dat staat er al een tijdje op... hij is 6 maand van vorige week !
                      indien je (of jullie) te nieuwschierig bent (zijn) : m'n klein appeltje

ja, en nu de kat, update in het eerste bericht,
                      ik ben wel 20x herbegonnen, het resultaat is niet volledig als die van jouw, maar ja, dat kan ook niet he, ik heb echt mijn best gedaan !!

indien je es wilt kijken, heb een overzicht gemaakt met wat ik gedaan heb :
                      klikje voor screenshot
                      is wat klein, maar kan je normaal vergroten he, heb het getest.
                      um ik lette net op de uren in de screenshots, zolang heb ik er niet over gedaan hoor hihi, was nu en dan es verderdoen !
                      zo, allee op naar het volgende verdict

bedankt in alle geval !
                      groetjes
                      facebook

Comment

hihi ja maar dat staat er al een tijdje op... hij is 6 maand van vorige week !
                        indien je (of jullie) te nieuwschierig bent (zijn) : m'n klein appeltje

ja, en nu de kat, update in het eerste bericht,
                        ik ben wel 20x herbegonnen, het resultaat is niet volledig als die van jouw, maar ja, dat kan ook niet he, ik heb echt mijn best gedaan !!

indien je es wilt kijken, heb een overzicht gemaakt met wat ik gedaan heb :
                        klikje voor screenshot
                        is wat klein, maar kan je normaal vergroten he, heb het getest.
                        um ik lette net op de uren in de screenshots, zolang heb ik er niet over gedaan hoor hihi, was nu en dan es verderdoen !
                        zo, allee op naar het volgende verdict

bedankt in alle geval !
                        groetjes
                        Ja, zo haalt het verleden ons somtijds in.

Die screenshot-serie vind ik heel interessant en knap hoe je die hebt gemaakt
                        (weet niet hoe en hoef het ook niet te weten; ik heb mijn eigen manieren).
                        Het vergroten ging overigens uitstekend. Een van de lastige dingen is dat er
                        met zoveel verschillende programma's wordt bewerkt. Daarom zet ik - als ik
                        dat tenminste niet vergeet - altijd bij mijn aanwijzingen met welk programma
                        ik werk. Ik vind jouw update heel geslaagd en ik hoop dat je er zelf ook mee
                        tevreden bent. In ieder geval leer je heel veel op die manier.
                        Van kritiek leer ik.

Comment

Ja, zo haalt het verleden ons somtijds in.

Die screenshot-serie vind ik heel interessant en knap hoe je die hebt gemaakt
                          (weet niet hoe en hoef het ook niet te weten; ik heb mijn eigen manieren).
                          Het vergroten ging overigens uitstekend. Een van de lastige dingen is dat er
                          met zoveel verschillende programma's wordt bewerkt. Daarom zet ik - als ik
                          dat tenminste niet vergeet - altijd bij mijn aanwijzingen met welk programma
                          ik werk. Ik vind jouw update heel geslaagd en ik hoop dat je er zelf ook mee
                          tevreden bent. In ieder geval leer je heel veel op die manier.
                          bedankt !!
                          ja ik ben zelf blij met mijn black kat !!
                          door de aanwijzingen ben ik toch gaan inzien ze te zwart is hihi.

't is nochtans zo simpel om een screenshot te maken, ik kon het ook niet, vandaag even opgezocht, had het hier al dikwijls gezien en is toch handig !!
                          dus ga ik het toch uitleggen al is het voor iemand anders :
                          op je toetsenbord heb je normaal gezien in bovenste rij een knop met ''PrtSc SysRq''
                          pagina die je wilt weergeven: druk op die knop
                          ga naar (bv) paint, druk op plakken
                          opslaan als jpeg bestand of iets gelijkaardigs

voila !!

groetjes, en nu? een witte kat?? heb ik niet
                          facebook

Comment

en nu je update poesje met de achtergrond van je 2e foto
                            en dan
                            Goe opgelost met je uitleg
                            En nu heb ik Aryen ook eens gezien
                            en doe de groeten aan m'n vrouwtje
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

wel ja, de achtergrond...
                              ik ga er niet aankomen of mijn poesje lief heeft plots een hele rare vacht is beetje hetzelfde als met mensen he, of hoef ik niet te knippen dan?

als je me kan helpen graag !
                              zal de groeten doen, komiek geval
                              facebook

Comment

Working...
                              X