Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belle Perez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belle Perez

    Graag jullie meningen over de volgende foto's.
    Na lang kritisch bekijken zit volgens mij hier de scherpte toch redelijk, of
    Mvg,
    Kvole

    Iso 800 - f/5.6 - 1/200 sec - 187 mm



    Iso 400 - f/5.6 - 1/400 sec - 232 mm
    Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

  • #2
    Re: Belle Perez

    je tweede is zeker de betere,
    1. ze ziet er te plastiekerig uit, ook haar mond in een rare positie, flateert haar zeker niet.
    3. niet echt scherp
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Belle Perez

      Het 'plastiekerige' komt hoogstwaarschijnlijk door overdreven ruisreductie.
      Een beetje ruis kan geen kwaad en is in ieder geval beter dan zo'n rubberhuid.


      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Belle Perez

        Ik kreeg al direkt de indruk dat er in de eerste (foutief) gemanipuleerd is aan het gezicht ? 2de fel maar knap!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Belle Perez

          Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
          Het 'plastiekerige' komt hoogstwaarschijnlijk door overdreven ruisreductie.
          Een beetje ruis kan geen kwaad en is in ieder geval beter dan zo'n rubberhuid.


          greetz
          Cheeta
          Bestaat er geen manier om de ruis te reduceren zonder dit "plastiekerig" effect te bekomen.
          Heb hier in dit geval in Camera Raw 60% ruisreductie toegepast.
          Mvg,
          Kvole
          Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

          Comment


          • #6
            Re: Belle Perez

            Oorspronkelijk geplaatst door kvole Bekijk bericht
            Bestaat er geen manier om de ruis te reduceren zonder dit "plastiekerig" effect te bekomen.
            Heb hier in dit geval in Camera Raw 60% ruisreductie toegepast.
            Mvg,
            Kvole
            Ja, goed belichten. Oplichten geeft ruis, zeker op deze isowaarde met dit toestel. Ruisreductie geeft onscherpte waardoor er te fel moet verscherpt worden. Zie resultaat foto 1. Verder mogen de foto's er wel wezen.
            Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
            flickr

            Comment

            Working...
            X