Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't zijn wel goeie, alle 3
heel erg jammer van dat uitgebrande stuk
anders een prachtfoto!
inderdaad Ik heb dat stuk helaas niet goed gekregen.
De andere foto's in portret op die manier hebben er helaas allemaal last van. Misschien eens 2 foto's combineren?
"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
inderdaad Ik heb dat stuk helaas niet goed gekregen.
De andere foto's in portret op die manier hebben er helaas allemaal last van. Misschien eens 2 foto's combineren?
De eerste is een prachtportret.
Niets meer aan doen. Gewoon zo laten, heel krachtig.
Je keurt een mooie vrouw toch ook niet af op een moedervlekje ?
Voor de tweede keer een gewoon optreden meegepikt.
Hierbij het resultaat.
Op de eerste foto kan ik alleen maar zeggen, ga nog maar een keer of tien. Ik zou er alvast mijn merknaam niet op zetten.
De derde is dan weer wel een schot in de roos, door compo en uitdrukking. De enige meer dan aanvaardbare opname van de drie. Leren schrappen is een kunst.
Comment