Mocht je nog advies hebben dan hoor ik dat graag.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
even uitrusten vlinder (1)
Collapse
X
-
-
Re: even uitrusten vlinder (1)
Ik ga volgende maand mijn nieuwe macrolens halen..Dus van u kan ik hier zeker wat leren Dit vind ik een hele mooie, en natuurlijke kleuren goed behouden in de vleugels, die niet altijd open hoeven te staan voor de fotograaf. Een hele fraaie Jessey
-
Heel mooi.
Als ik van deze foto's zie, dan kriebelt het meer en meer om ook een macro lens aan te schaffen. Vooral omdat ik veel in de natuur en bossen van Limburg vertoef, als het weer het toestaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk ga volgende maand mijn nieuwe macrolens halen..Dus van u kan ik hier zeker wat leren Dit vind ik een hele mooie, en natuurlijke kleuren goed behouden in de vleugels, die niet altijd open hoeven te staan voor de fotograaf. Een hele fraaie Jessey
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtHeel mooi.
Als ik van deze foto's zie, dan kriebelt het meer en meer om ook een macro lens aan te schaffen. Vooral omdat ik veel in de natuur en bossen van Limburg vertoef, als het weer het toestaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtWelke macro lens ga je aanschaffen dan ?Last edited by Guest4; 11 juli 2012, 19:08.
Comment
-
Comment