Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er valt op deze foto wel wat af te dingen: ruizig en de scherpte is wat
ongelijk over de vlinder verdeeld. Ook die donkerte rechtsboven de rode
vleugel in de achtergrond is licht storend.
Maar de kleuren zijn prachtig; zeker als deze foto nog iets verder wordt
bewerkt en de wit- en zwarting nog eens opnieuw wordt bepaald via de
drempelwaarden voor wit en zwart. Dat zal dan heel precies moeten.
Er valt op deze foto wel wat af te dingen: ruizig en de scherpte is wat
ongelijk over de vlinder verdeeld. Ook die donkerte rechtsboven de rode
vleugel in de achtergrond is licht storend.
Maar de kleuren zijn prachtig; zeker als deze foto nog iets verder wordt
bewerkt en de wit- en zwarting nog eens opnieuw wordt bepaald via de
drempelwaarden voor wit en zwart. Dat zal dan heel precies moeten.
Daarna heb je een sprankelender resultaat.
Wat de argumenten betreft heb je gewoon gelijk plaatwerker
Te vaak lees ik dat een update onmiddelijk mooier wordt gevonden dan het
origineel. Als ik een en ander nauwlettend bestudeer, zie ik de scherpte steeds
verder teruglopen en de kleuren verfletsen.
Op dit moment is het origineel nog steeds de beste van deze drie.
'k heb nochtans goed herkeken, maar hier vind ik hem toch mooier, vind een update toch niet altijd automatisch de mooiste.
ik zeg niet je geen gelijk hebt wat kleuren betreffen en zo he, maar hier vind ik (persoonlijk) toch de update (2de foto) de mooiste.
groetjes
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Jessey om die vlek aan de rechterkant van de vlinder te laten verdwijnen moet je gewoon een andere achtergrond aanmaken, doorzichtig maken, gummen de vlinder er weer door en die vlek is verdwenen. Maak er een laag van en dan pas je weer al je andere bewerkingen toe. Zo verdwijnt die vlek.
Jessey om die vlek aan de rechterkant van de vlinder te laten verdwijnen moet je gewoon een andere achtergrond aanmaken, doorzichtig maken, gummen de vlinder er weer door en die vlek is verdwenen. Maak er een laag van en dan pas je weer al je andere bewerkingen toe. Zo verdwijnt die vlek.
Bedankt voor het advies die vlek waar jij over spreekt is een van de bloemen die verder op stonden.
Maar ik begrijp nu dat die vlek voor jouw storend is.
Comment