Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Just born

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Just born

24 juni is onze Senne geboren, en hij zit er niet mee in om model te spelen :-)

met soft focus effect in camera

En gisteren is hij al op de TV geweest samen met mama en papa die als eerste in "de stoel" van 1000 zonnen zat :-)
    Sony SLT A-57, Sony 16-50mm f/2.8 SSM, Sony 70-300 mm F4.5-5.6 G

Re: Just born

mo zeg welk een cutie
    proficiat zeg !!!
    2 is het scherpst, maar ik ga toch voluit voor 3 omdat ik daar de compo 't mooiste vind
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

proficiat met de geboorte van Senne! Scherpte ontbreekt hier maar das waarschijnlijk door de roze bril!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

proficiat met Senne
        en met De Stoel!
        1 en 3 vind ik het tofst
        (beetje jammer van het vingertje (?) aan 't gezichtje in 3)
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt voor de leuke reacties! Ik zal volgende keer een kleiner diafragma kiezen, dan heb ik meer scherptediepte. Bij foto 1 is de onscherpte het gevolg van het soft focus effect. Bij foto 3 ligt de scherpte toch op het oogje? Of zie ik dat verkeerd?

Groetjes koen
          Sony SLT A-57, Sony 16-50mm f/2.8 SSM, Sony 70-300 mm F4.5-5.6 G

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krowies Bekijk bericht
            Bedankt voor de leuke reacties! Ik zal volgende keer een kleiner diafragma kiezen, dan heb ik meer scherptediepte. Bij foto 1 is de onscherpte het gevolg van het soft focus effect. Bij foto 3 ligt de scherpte toch op het oogje? Of zie ik dat verkeerd?

Groetjes koen
            Nee, volgens mij zie je dat niet verkeerd. Ik zie het ook zo op deze grootte, dan, hè). Aan scherpte mis ik hier toch niet veel. Hoogstens aan scherptediepte, maar dat vind ik wel mooi. Leuke foto's en de derde is ook mijn favoriet!

Comment

Proficiat met Senne en ook met de stoel!!! Mijn voorkeur gaat ook naar nr. 3
              grt. Ria

Comment

Working...
              X