Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ons broodje=nog niet gebakken!
Collapse
X
-
-
Re: ons broodje=nog niet gebakken!
effe wat meer contrast erin Sien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooi beeld Bommasien, met leuke titel, Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtYep, contrast omhoog en misschien wat experimenteren met de kleurtemperatuur
Met name de magenta-waas, wegwerken. (in de lucht te zien) Dan zal de tarwe mooi groen worden.
En inderdaad een beetje meer contrast. En dan............... wordt hij echt MOOI !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteffe wat meer contrast erin Sien.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtMooi beeld Bommasien, met leuke titel, Grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtYep, contrast omhoog en misschien wat experimenteren met de kleurtemperatuur
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHoi Sien,
Met name de magenta-waas, wegwerken. (in de lucht te zien) Dan zal de tarwe mooi groen worden.
En inderdaad een beetje meer contrast. En dan............... wordt hij echt MOOI !
Groeten,
Johan
Oorspronkelijk geplaatst door Snapper Bekijk berichtMooie compo en weergave van ons broodvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
-
Niet slecht Johan
Ik zou een stuk van de lucht afknippen tot op een goeie CM boven de bomenrij. Maar dat is persoonlijke smaak.
Den_BeireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
Ja sorry , daar dacht ik later ook aan. En ik wil er zeker geen geheim van maken.
Ik heb in PS de witbalans een klein beetje verschoven van magenta naar groen. En in niveaus het schuivertje links (blacks/schaduwen) een beetje naar rechts geschoven.
Ik zag dat je LR gebruikt. Daar had je kleurtint een beetje kunnen verschuiven en vervolgens bij zwarting het schuivertje wat naar rechts.
Daarvoor in de plaats had je ook de curve aan de schaduwkant wat naar beneden kunnen trekken. Maar pas op, want dat geeft ook een effect op de kleuren.
Bij ons hadden de bakkers een slogan : Brood daar zit meer in. Nooit op deze manier aan gedacht.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
Comment