Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemetje in de morgen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bloemetje in de morgen

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Nauwelijks. Dit is ook nog maar 56 Kb. Hoe groot was de upload naar Google+ ?
    Je zou toch moeten streven naar tenminste 250 Kb.
    Huh?! Dat moet ik straks nog een keer bekijken. Ik kon toch zweren dat ik hier gisteren een veel betere foto zag staan!
    Zit nu even niet aan de goede pc hiervoor...

Comment

in je update is er toch merkelijk meer detail te bespeuren dan in je eerste afbeelding,het is een mooi beeld maar je bloemetje zit een beetje klein in het kader, Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Ik heb hier ook nog eens gekeken, allebei afgehaald, en zie toch wel een duidelijk verschil tussen beiden. Inderdaad zijn ze allebei nogal klein, maar het gaat er in ieder geval duidelijk op vooruit

Comment

Nog een poging om de foto erop te zetten, deze keer via Dropbox. Ik hoop dat het nu echt beter is:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan_Eng Bekijk bericht
            Nog een poging om de foto erop te zetten, deze keer via Dropbox. Ik hoop dat het nu echt beter is:
            Ja. Nu heb je tenminste 347 Kb en een behoorlijk uitgebreide Exif in de foto.
            Houden zo ! Wel handig als je voortaan dergelijke updates bijplaatst in de
            openingspost. Dat vergelijkt voor jouw commentatoren een stuk eenvoudiger.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

veel beter hé

maar je kunt dus je updates best onder je originele foto in je eerste post zetten (zoals Plaatwerker reeds schreef)

via de knop "bericht bewerken"
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X