Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glaswerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glaswerk

.

.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Glaswerk

jammer dat er een gebouw in de ruiten te zien is
    was de gehele foto maar zoals de bovenste helft

Comment

Ik volg.
      Crop het weerspiegelde gebouw er af en dan heb je echt glaswerk.
      Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

Comment

't heeft toch wel iets met het weerspiegelde gebouw erin.
        Alhoewel zonder ook wel speciaal zou geweest zijn.
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ik vind dat gebouw erin niet mis, maar mij stoort het omdat het zo donker is (gebouw) en dat maakt het geheel zo regenachtig somber... ik denk dat het zonder gebouw dus en misschien ook met een andere lucht mooier ging geweest zijn
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            ik vind dat gebouw erin niet mis, maar mij stoort het omdat het zo donker is (gebouw) en dat maakt het geheel zo regenachtig somber... ik denk dat het zonder gebouw dus en misschien ook met een andere lucht mooier ging geweest zijn
            Het was prachtig wolkenloos weer. Alleen lag het gebouw met de zijde die je ziet in de schaduwzijde.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Voor mij stoort het gebouw heel zeker niet. Voor mij is het zelfs een verrijking van je foto. Vooral door de vervormingen die het glas geven
              grt. Ria

Comment

Working...
              X