Als het licht precies op die pruik valt, loont het de moeite nog eens zorgvuldig te
onderzoeken of dat licht ook in de foto aanwezig is. Hiervoor is de methode met de
drempelwaarden heel geschikt.
Drempelwaarde opgewaardeerd. Kleuren komen beter naar voor. Bedankt Plaatwerker.
Eigenlijk is het een plantje dat ik heel erg mag. Ze is moeilijk mooi te noemen maar tegelijkertijd is ze boeiend. Dat plantje wemelt letterlijk van leven.
Ik vind de eerste mooier! Nu ben je detail in je bloempje kwijt ...
Nauwelijks, 't is meer een indruk. Waar je het nu mist, zat het in de oorspronkelijke ook niet.
=====
off topic:
Wat een klerestreek, die permanente advertentie naast elke foto.
Deze BD-site beweert dat ze onafhankelijk zijn ???
Weg dan met die advertentie of alleen in de kop van het scherm naast het welkom.
off topic:
Wat een klerestreek, die permanente advertentie naast elke foto.
Deze BD-site beweert dat ze onafhankelijk zijn ???
Weg dan met die advertentie of alleen in de kop van het scherm naast het welkom.
Als je firefox of google chrome gebruikt zoek je even bij je add-ons naar "adblocker plus" en je ziet er nix meer van
Doet ook de reclamefilmpjes op youtube en zo weg
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Als je firefox of google chrome gebruikt zoek je even bij je add-ons naar "adblocker plus" en je ziet er nix meer van
Doet ook de reclamefilmpjes op youtube en zo weg
Dank voor de tip. Daaraan had ik niet gedacht.
Nu even zien of het werkt bij Safari.
Kan noenkelMi zijn opvatting achter een linkje laten zien ?
neen, geen tijd en -eerlijk gezegd - geen zin om nu te zoeken en te foefelen. Ben momenteel bezig met zw omzettingen van veemarktfoto's; en ik zou die graag ASAP afhebben.
Eigenlijk gewoon de 2e bloem op de 1e achtergrond plakken.
(momenteel is die advertentie naast de foto niet te zien; maar ik ben volledig akkoord met hetgeen Plaatwerker hierover schreef)
Comment