Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap gedaan, ikzelf heb het nog nooit geprobeerd.
Doordat je zegt dat het een pano is ga je zoeken naar vertikale lijnen.........ik zie ze niet echt, of het moesten de lichtere stukken op het water zijn, maar ik denk dat het weerkaatsing van de lucht is.
Haal de kraan er van de eerste keer uit en zeg niets , niemand zou het gezien hebben.
Als ik ooit een pano maak en die ziet er zo uit ben ik al tevreden hoor knap werk.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Knap gedaan, ikzelf heb het nog nooit geprobeerd.
Doordat je zegt dat het een pano is ga je zoeken naar vertikale lijnen.........ik zie ze niet echt, of het moesten de lichtere stukken op het water zijn, maar ik denk dat het weerkaatsing van de lucht is.
Haal de kraan er van de eerste keer uit en zeg niets , niemand zou het gezien hebben.
Als ik ooit een pano maak en die ziet er zo uit ben ik al tevreden hoor knap werk.
Heb er wel even veel werk aan gehad maar is een goede leerschool het idee kwam van Pixxel.
Heu ???? En er is niet eens een reactie van Pixxel op je eerste foto !?!?
On topic : knappe foto, hoewel het steeds het stitch progje is dat de goeie of slechte pano maakt hé, maar om het even, de foto's moet om te beginnen goed zijn (voldoende overlappen, zelfde belichting, weinig beweging in het onderwerp....enz), en dat waren ze blijkbaar .
Heu ???? En er is niet eens een reactie van Pixxel op je eerste foto !?!?
On topic : knappe foto, hoewel het steeds het stitch progje is dat de goeie of slechte pano maakt hé, maar om het even, de foto's moet om te beginnen goed zijn (voldoende overlappen, zelfde belichting, weinig beweging in het onderwerp....enz), en dat waren ze blijkbaar .
Groetjes
Wel in een andere topic is me dat idee opgeworpen loop fietsersbrug (2)
Mooie pano, Jessey. Zoals Djivan het zegt, de software zet alles aan elkaar, maar jij moet ervoor zorgen dat je goede basisfoto's hebt en daar ben je blijkbaar uitstekend in geslaagd.
Luc
Comment