Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad, dit plaatje klopt helemaal voor mij. Het onderwerp staat inderdaad net op de juiste plaats voor deze foto.
Ik moet toch zeggen, al waren die auto's misschien niet zo veilig als de auto's van vandaag, maar de vormgeving die ze toen hadden was toch veel leuker dan de auto's van vandaag.
Inderdaad, dit plaatje klopt helemaal voor mij. Het onderwerp staat inderdaad net op de juiste plaats voor deze foto.
Ik moet toch zeggen, al waren die auto's misschien niet zo veilig als de auto's van vandaag, maar de vormgeving die ze toen hadden was toch veel leuker dan de auto's van vandaag.
toch vind ik die nog relatief veilig met zo'n carroserie
heb er maandag mee gereden en het was een openbaring met die 4300 motor
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Mooie opname van een prachtige wagen (hij is een jaar jonger dan ik)
Mijn persoonlijke mening is dat de wagen niet past in dit decor, een typische Amerikaanse bak in een Vlaams decor. Ik had hem liever gezien in een Chicago-achtig decor. Maar het blijft een mooie foto
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Mooie opname van een prachtige wagen (hij is een jaar jonger dan ik)
Mijn persoonlijke mening is dat de wagen niet past in dit decor, een typische Amerikaanse bak in een Vlaams decor. Ik had hem liever gezien in een Chicago-achtig decor. Maar het blijft een mooie foto
bedankt voor je reactie
maar ik vind het moeilijk om ergens in Belgie een Chicago-achtig decor te vinden
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment