Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
IK geloof het ook niet meer , het zijn bloemkolen.
Volg Bouk hier
Aha, hebben ze u ook beetgehad?
Jantje, ( klassieke naam ) gaat naar z'n vader en vraagt: " Papa, van waar kom ik "?
Zegt papa: " Uit de bloekool, hé Jantje ".
Gaat Jantje naar z'n grootvader en vraagt: " Opa, van waar komt mijn vader "?
Zegt opa: " Uit de bloemkool, hé Jantje ".
Vervolgens gaat Jantje naar z'n, nog levende overgrootvader.
Vraagt hem:" Grootopa, van waar komt mij opa "?
Grootopa: " Uit de bloemkool, hé Jantje ".
Enkele dagen later vindt de vader van Jantje het notitieboekje van z'n zoon met volgende notitie: " Na uitgebreid onderzoek ben ik tot de vastelling gekomen, dat in onze familie, de laatste drie generaties geen seksuele contacten meer hebben gehad ".
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Jantje, ( klassieke naam ) gaat naar z'n vader en vraagt: " Papa, van waar kom ik "?
Zegt papa: " Uit de bloekool, hé Jantje ".
Gaat Jantje naar z'n grootvader en vraagt: " Opa, van waar komt mijn vader "?
Zegt opa: " Uit de bloemkool, hé Jantje ".
Vervolgens gaat Jantje naar z'n, nog levende overgrootvader.
Vraagt hem:" Grootopa, van waar komt mij opa "?
Grootopa: " Uit de bloemkool, hé Jantje ".
Enkele dagen later vindt de vader van Jantje het notitieboekje van z'n zoon met volgende notitie: " Na uitgebreid onderzoek ben ik tot de vastelling gekomen, dat in onze familie, de laatste drie generaties geen seksuele contacten meer hebben gehad ".
heheheh
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
ik heb geen ervaring met vogels, maar mijn eerste indruk was, alle ik dacht is dit nu veel verscherpt? vind zijn buik precies zo raar. 'k weet het gelijk niet goed, maar buiten die twijfel wel
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment