Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mistig wit.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mistig wit.

    Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
    hey plaatwerker..ik zie het ja..ik heb update geplaatst.
    ik heb een kleine vermoeden hoe het gebeurt is..denk dat het na het bewerken in pse
    gebeurt moet zijn..ik had m opgeslagen met nog layers open.
    en als dat niet mogelijk is dan zal ik het niet weten.
    maar ik heb het bij deze rechtgetrokken.

    vriendelijke grt ingrid,
    Update, foto #3, gezien en de grootte is een stuk beter met de 206 KB.
    Helaas is ook de bandering weer duidelijker zichtbaar.
    Nu ja, we zitten in een leerproces.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #17
      Re: mistig wit.

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Update, foto #3, gezien en de grootte is een stuk beter met de 206 KB.
      Helaas is ook de bandering weer duidelijker zichtbaar.
      Nu ja, we zitten in een leerproces.


      ik snap er de ballen niet van plaatwerker..ik doe precies wat eddey me nog eens gestuurd hebt..maar ik krijg het niet meer voor elkaar met die banding..is er niet een benaming voor in pse? hoe je dat kan verwijderen..dan kan ik het misschien op youtube na kijken of googelen..er gaat iets niet helemaal goed..als ik de pencel op 0 zet (opacity) dan gebeurt er helemaal niets..en ik wil het zo graag leren .

      grt ingrid,
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #18
        Re: mistig wit.

        Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
        ik snap er de ballen niet van plaatwerker..ik doe precies wat eddey me nog eens gestuurd hebt..maar ik krijg het niet meer voor elkaar met die banding..is er niet een benaming voor in pse? hoe je dat kan verwijderen..dan kan ik het misschien op youtube na kijken of googelen..er gaat iets niet helemaal goed..als ik de pencel op 0 zet (opacity) dan gebeurt er helemaal niets..en ik wil het zo graag leren .

        grt ingrid,
        Ik snap het ook niet. Mijn manier is gewoon het voorkómen van banding. Zodra ik het meen
        te zien (zeer zelden) neem ik een stapje terug en probeer mijn doel op andere wijze te
        bereiken. Kijk eens of je wat wijzer wordt met 'voorkomen van banding' op dit forum.
        Geduld is een schone zaak.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #19
          Re: mistig wit.

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Ik snap het ook niet. Mijn manier is gewoon het voorkómen van banding. Zodra ik het meen
          te zien (zeer zelden) neem ik een stapje terug en probeer mijn doel op andere wijze te
          bereiken. Kijk eens of je wat wijzer wordt met 'voorkomen van banding' op dit forum.
          Geduld is een schone zaak.


          ja heb ik al gedaan plaatwerker..gekeken naar voorkomen van banding..maar in dit geval zit het niet in me foto..maar komt het uit pse..zo dra ik er een layer bij maak en die dan wit maak en dan et de gum eroverheen.. daar komt die banding in dit geval uit..en met de rups had ik gelezen dat paars de meeste kans op banding geeft..omdat in paars zo veel verschillende kleuren paars zit.
          Niet geschoten is altijd mis!

          Comment


          • #20
            Re: mistig wit.

            Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
            ja heb ik al gedaan plaatwerker..gekeken naar voorkomen van banding..maar in dit geval zit het niet in me foto..maar komt het uit pse..zo dra ik er een layer bij maak en die dan wit maak en dan et de gum eroverheen.. daar komt die banding in dit geval uit..en met de rups had ik gelezen dat paars de meeste kans op banding geeft..omdat in paars zo veel verschillende kleuren paars zit.
            Als nitwit zou ik dan eens proberen die nieuwe laag iets minder wit te maken of kijken of
            die gum ietsje anders kan werken. Denk er om: mensen zijn de baas; niet programma's en
            apparatuur.
            Van lagen weet ik vrijwel niets.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #21
              Re: mistig wit.

              Dromerig mooi
              Wat betreft de banding, ik zie er geen Kan het iets zijn met het beeldscherm ?
              Photography is an art of observation.

              Comment


              • #22
                Re: mistig wit.

                hoi iedereen

                is een vraagje ik zou graag een foto laten bezien en is graag jullie
                oordeel willen weten maar ik weet nie hoe ge die foto met plaatsen
                hierop kunnen jullie mij soms helpen

                groetjes

                Comment


                • #23
                  Re: mistig wit.

                  Oorspronkelijk geplaatst door sealight Bekijk bericht
                  hoi iedereen

                  is een vraagje ik zou graag een foto laten bezien en is graag jullie
                  oordeel willen weten maar ik weet nie hoe ge die foto met plaatsen
                  hierop kunnen jullie mij soms helpen

                  groetjes
                  Kijk eens bij de helpdesk van dit forum. Daar vind je alle aanwijzingen.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment

                  Working...
                  X