Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik zou hier portretstand gebruikt hebben hoor
(heb toevallig in de braderie zaterdag ook een rastaman gefotografeerd, maar die had een ander kleurtje - in portretstand)
ik zou hier portretstand gebruikt hebben hoor
(heb toevallig in de braderie zaterdag ook een rastaman gefotografeerd, maar die had een ander kleurtje - in portretstand)
Ik vind het moeilijker om in portretstand een interessante compositie te maken, maar als ik het nooit doe zal ik het ook nooit leren natuurlijk. Dus we houden het in het achterhoofd. Ik kan hem moeilijk schilderen hé.
ik vind de eerste de beste, een blik die je vasthoudt. de kleuren lijken ook wat levendiger (zeker t.o.v. de derde).
ik vind lanscape prima, ik maak portretten ook meestal zo. zou alleen wat minder van z'n kin gesneden hebben.
Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...
Comment