Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mol

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mol

Dit zijn mijn EXIF Gegevens
    - Camera Model canon 550D
    - Lens canon EF-S 10-22mm 1:3.5-4.5 USM
    - Sluitertijd 4 sec
    - Diafragma 11
    - ISO waarde 400
    Last edited by adriaan.moelants@tel; 25 juni 2012, 16:55.

Re: Mol

Dit kunnen hele mooie foto's zijn, vooral met de kleurencombinatie's Hier zit de compo niet echt goed in elkaar, daar de verhoudingen niet geheel overeenstemmen. Mss was het niet mogelijk, maar ik had een iets andere positie genomen om het geheel af te maken. Toch mooi met de kleuren om naar te kijken
    Let wel op 'Adriaantje' want volgens mij mag je in 'Beginnershoek' slechts 1 topic per dag opstarten
    Last edited by Guest4; 24 juni 2012, 20:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Dit kunnen hele mooie foto's zijn, vooral met de kleurencombinatie's Hier zit de compo niet echt goed in elkaar, daar de verhoudingen niet geheel overeenstemmen. Mss was het niet mogelijk, maar ik had een iets andere positie genomen om het geheel af te maken. Toch mooi met de kleuren om naar te kijken
      Let wel op 'Adriaantje' want volgens mij mag je in 'Beginnershoek' slechts 1 topic per dag opstarten
      Ok bedankt

Comment

kan zijn ze er een slotje opzetten maar gaat automatisch weer open op de nieuwe kalenderdag !
        ik heb nog geen echte ervaring met bovenstaande foto, maar denk dat de tip van Mark wel een goeie is, ook voor mij als ik dit soort dingen wil gaan trekken
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

jammer dat je lijnen alle kanten uitgaan
          uitgezonderd hori -en vertikaal

en dat het fonteinvijvertie onderaan er niet volledig op staat.

exif gegevens?

Maar er zitten wel goeie elementen in: idee, scherp, kleuren,
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X