Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Airshow Florennes
Collapse
X
-
-
Re: Airshow Florennes
Hoi Pixxel,
Voor een eerste keer zien ze er zeker goed uit.
Als ik je een tip mag geven : Je had gerust de ISO waarde naar beneden kunnen zetten, want nu (wat ik best begrijp voor een eerste keer) heb je een supersnelle (1/1600) sluitertijd gekozen. Ondanks dat je 7000 redelijk goed omgaat met ruis is het altijd beter om een zo laag mogelijk ISO waarde te gebruiken.
Voor dit soort foto's is een sluitertijd van 1/800 snel genoeg. Verder op continu-AF zetten en op high speed zetten.
En welkom in de wereld van vliegtuigverslaafden.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Dit ziet er toch goed uit naar mijn mening,
Wat viel er dan zo tegen?
Comment
-
Ewel, ik wou dat de mijne al zo warenTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtWat viel er dan zo tegen?
Ik heb alleen maar een tip gegeven om de ruis te minimaliseren, zodat de foto's nog mooier worden, waardoor TS er nog meer plezier in gaat krijgen.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDat heeft niemand gezegd , hoor.
Ik heb alleen maar een tip gegeven om de ruis te minimaliseren, zodat de foto's nog mooier worden, waardoor TS er nog meer plezier in gaat krijgen.
Groeten,
Johan
Maar en passant, mercie voor de tip. Ik ga deze zeker gebruiken.
Foto's zijn zeker geslaagd.Canon EOS 90D EFS 18-135
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk berichtts schreef zelf dat het tegenviel.
Maar en passant, mercie voor de tip. Ik ga deze zeker gebruiken., bedankt voor de rechtzetting, en graag gedaan.
Groeten,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHoi Pixxel,
Voor een eerste keer zien ze er zeker goed uit.
Als ik je een tip mag geven : Je had gerust de ISO waarde naar beneden kunnen zetten, want nu (wat ik best begrijp voor een eerste keer) heb je een supersnelle (1/1600) sluitertijd gekozen. Ondanks dat je 7000 redelijk goed omgaat met ruis is het altijd beter om een zo laag mogelijk ISO waarde te gebruiken.
Voor dit soort foto's is een sluitertijd van 1/800 snel genoeg. Verder op continu-AF zetten en op high speed zetten.
En welkom in de wereld van vliegtuigverslaafden.
Groeten,
Johan) Heb daar ook met enkele mensen gesproken die dat vaak deden, voor de snelle jets: min. 1/1600 en voor de tragere vliegtuigen 1/1000.
Hangt natuurlijk ook wat van de lens af, vergis je niet in de exif: deze zijn gemaakt met een 600mm. ttz. een 70-200 met een TC 20 op een D 7000 ! Denk dat dit wel wat over de maximale mogelijkheden van de lens is maar voor zo'n grote kachelpijp heeft deze jongen niet genoeg centjes.
Maar goed, weer een hoop bijgeleerdPhotography is an art of observation.
Comment
-
Hoi Pixxel,
Misschien leuk en leerzaam om meer foto's van dit gebeuren te zien.
Scramble topic
Groeten,
Comment
-
Comment