Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
je mag wel wat groter posten maar ik vind ze allebei wel heel erg mooi (mooie compo). al zou ik bij de eerste foto (grotere versie) willen zien wat dat wit is rond dat kopje en rugstukje.
Ik volg mijn voorgangers qua grootte: langste zijde 900 pixels en liefst in 't midden plaatsen, dat oogt mooier.
Voor eerste probeersels zeker niet slecht.
Bij de eerste mag er voor mij links wel een stuk af.
Luc
Ik volg mijn voorgangers qua grootte: langste zijde 900 pixels en liefst in 't midden plaatsen, dat oogt mooier.
Voor eerste probeersels zeker niet slecht.
Bij de eerste mag er voor mij links wel een stuk af.
Luc
Inderdaad, ziet er een heel pak beter uit.
Als je updates plaatst, is het wel beter dat je de originelen laat staan en de nieuwe er onder plaatst in je openingspost.
Nu slaat een groot deel van de commentaren nergens meer op.
Je hebt je eeste stappen in de macrowereld zeker al goed gezet.
Luc
je mag wel wat groter posten maar ik vind ze allebei wel heel erg mooi (mooie compo). al zou ik bij de eerste foto (grotere versie) willen zien wat dat wit is rond dat kopje en rugstukje.
Ik denk dat je het ook nu niet echt kan zien. Maar ik denk persoonlijk dat het gewoon iets van een andere plant is wat is blijven plakken ofzo?
Comment