Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macrootje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Macrootje

Aangezien mijn vorige cero, cero cero cero cero cero cero...... reacties teweeg bracht, probeer ik nu eens met deze. Wie weet wordt hier wel iets over geschreven. Goed of slecht, als ik er maar iets uit leer.

Groetjes

Re: Macrootje

was wel een zwaar macrootje.

Maar wel de moeite waard om te wachten totdat het beeld tevoorschijn komt. Heel grappig is hoe het bijtje een zitplaats gevonden heeft.
    Erg fraai beeld moet ik zeggen. Kleuren passen mooi bij elkaar, bijtje haarscherp.

dus

Comment

just it mohow zeg hoe hij daar zit, compo is echt leuk, kom je toch ook niet veel tegen ! ik vind er eigenlijk alles mooi aan van mij ga je dus niets leren, alleen vraag ik me af waar zijn andere voelspriet is?
      welk was je andere ? troost je heb ook zoeentje, bijna 300x bekeken en bijna geen reacties...heb me er over moeten zetten !
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Vrees dat de kat ermee gaan lopen is. Een extra spriet is altijd meegenomen.
        Denk dat die dieren soms ook gehandicapt zijn. Misschien groeit het er na verloop van tijd, wel terug aan.
        Ofwel uitgesneden en geplaatst in foto. Nou dan heeft ie echt prima werk geleverd, maar dan denk ik niet dat ie een spriet zou vergeten of afgesneden hebben. Toch niet bij zulk mooi werk.

Comment

Hommeltje verlaat bloem. Goed gelukt en met voldoende bloem voor een mooi totaalbeeld.
          Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            was wel een zwaar macrootje.

Maar wel de moeite waard om te wachten totdat het beeld tevoorschijn komt.

dus
            Raar hé, bij mij idem, is nochtans nog geen 400 kb....

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            just it mohow zeg hoe hij daar zit, compo is echt leuk, kom je toch ook niet veel tegen ! ik vind er eigenlijk alles mooi aan van mij ga je dus niets leren, alleen vraag ik me af waar zijn andere voelspriet is?
            welk was je andere ? troost je heb ook zoeentje, bijna 300x bekeken en bijna geen reacties...heb me er over moeten zetten !
            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            Vrees dat de kat ermee gaan lopen is. Een extra spriet is altijd meegenomen.
            Denk dat die dieren soms ook gehandicapt zijn. Misschien groeit het er na verloop van tijd, wel terug aan.
            Ofwel uitgesneden en geplaatst in foto. Nou dan heeft ie echt prima werk geleverd, maar dan denk ik niet dat ie een spriet zou vergeten of afgesneden hebben. Toch niet bij zulk mooi werk.
            Is inderdaad blijkbaar één sprietje kwijt...... ik heb er niet aan geprutst (niet aan de hommel en niet aan de foto ).

Groetjes

Comment

Goed scherp en prima momentopname
              Photography is an art of observation.

Comment

Working...
              X