![](https://lh4.googleusercontent.com/-ZFpuhzONyTM/T-C0DFHT27I/AAAAAAAAC-Y/sL-vCZ5uoUs/s900/Mas%2520My%2520way.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
M.A.S. my way
Collapse
X
-
-
Re: M.A.S. my way
Oooh, ook op creatieve toer.Het doet me even denken aan de film marsattack.
Zal gewoon zeggen wat ik zou gedaan hebben, maar dat wil niet zeggen dat dit een must is.
Nou met zulk beeld zou ik de mensen en zelfs grond weg laten. dan speel je gewoonweg met de vormen en kleuren. Die zijn prachtig.
Als je het onderste stuk laat, lijkt het gebouw om te vallen, wat niet jou bedoeling is hoop ik.Het wordt dramatisch dat wel.
Techniek, scherpte enz... zitten volgens mij goed.
Dus
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtOooh, ook op creatieve toer.Het doet me even denken aan de film marsattack.
Zal gewoon zeggen wat ik zou gedaan hebben, maar dat wil niet zeggen dat dit een must is.
Nou met zulk beeld zou ik de mensen en zelfs grond weg laten. dan speel je gewoonweg met de vormen en kleuren. Die zijn prachtig.
Als je het onderste stuk laat, lijkt het gebouw om te vallen, wat niet jou bedoeling is hoop ik.Het wordt dramatisch dat wel.
Techniek, scherpte enz... zitten volgens mij goed.
Dusmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtWel M.A.S. your way.... is M.A.S. my way
grt. Ria
Ik vind het een leuk beeld om naar te kijken!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Comment