Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand mijn mascara gezien?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heeft iemand mijn mascara gezien?

't Zijn geen topplaatjes, maar ik stond even verbaasd naar mijn scherm te kijken, toen ik mijn laatste reeksje macro's doornam. Die "borsteltjes" aan de ogen van deze twee, verder niet zo sterk op elkaar gelijkende insecten had ik met het blote oog niet gezien.
    Zoiets maakt de wereld van het kleine super intrigerend.
    Ik hoop er ooit nog eens betere opnames van te kunnen maken.

Alvast bedankt om even te komen kijken.
    En als iemand weet welke insecten ik hier voor mijn lens had, dan mag die dat hier altijd laten weten. Zo kunnen we nog iets bijleren.
    Luc

Re: Heeft iemand mijn mascara gezien?

Ook de eerste keer dat ik dit zie. Ik heb geen idee wat het precies zijn. Maar je hebt het mooi vast kunnen leggen. En leuke titel!
    Last edited by RIEK; 18 juni 2012, 21:42.

Comment

Dansmugjes zal je nog genoeg tegenkomen tijdens je wonderbaarlijke reizen door de macro-wereld
      If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

amai, maar ik vind ze toch wel mooi hoor !!!
        bij de 2de jammer dat het allemaal wat hetzelfde kleur is, borsteltjes vallen niet zo heel goed op, maar 1 ooo mooi, schattig ook gelijk

zit wel raar te kijken, heeft die eerste niet een paar poten tekort rechts?
        en de tweede, die 2 grote voorste, dat zijn toch ook voelsprieten of zo? dan heeft dien maar 4 poten?? èn borstels

en je titel :
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
        X