Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fabriek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fabriek

Hier 2 foto's van mijn eerste shoot

http://sachavn.be/ups/1.jpg

Toren

http://sachavn.be/ups/2.jpg

--- UPDATE FOTOS ---

Last edited by !Bart; 19 juni 2012, 20:43. Reden: max 3 foto's zichtbaar aub
    www.sachavn.be

Re: Fabriek

ik vind 1 leuk !! maar wat raar uitgesneden volgens mij, misschien best eerst rechtzetten en dan rond het raam snijden? of was dat je bedoeling om het wat scheef te hebben, zoja, trek ik mijn woorden terug !
    mooi van kleur voor mij !
    groetjes
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      ik vind 1 leuk !! maar wat raar uitgesneden volgens mij, misschien best eerst rechtzetten en dan rond het raam snijden? of was dat je bedoeling om het wat scheef te hebben, zoja, trek ik mijn woorden terug !
      mooi van kleur voor mij !
      groetjes
      bedankt voor de tip. het was niet de bedoeling om het wat scheef te hebben.
      www.sachavn.be

Comment

ik volg Jilltje,
        je kan dat nog rechttrekken hoor.
        Wat ik wel jammer vind, is dat het zo 'gemaakt' is, had het liever spontaner gezien.
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

misschien beetje eigen aan een shoot? ik vind het ook mooier als mensen bv niet in de lens kijken, maar sommigen willen dan van zichzelf foto's dat ze wèl in de lens kijken?
          ik heb zo'n schoonbroer (heb er maar 1), die vind een foto mislukt als men niet in de lens kijkt haha, nu hij trekt zelf gene hoor
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Bedankt ik moet nog veel leren .
            Het is mijn eerste shoot

Dus alle tips zijn welkom
            www.sachavn.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sachavn Bekijk bericht
              Bedankt ik moet nog veel leren .
              Het is mijn eerste shoot

Dus alle tips zijn welkom
              indien je dat wilt, kan of mag je altijd een update maken (hoeft niet he) en onder de originele posten, dikwijls als je nog wat beoordelingen wilt, laat wel je originele staan, dan kan men beter oordelen
              facebook

Comment

Ik zal me bezig houden met je tweede foto, de eerste werd al wat besproken.
                Ik zou zeggen goed gezien. Maar de stukje goot zou ik weg gummen.
                De toren komt mooi vanuit die hoek en als ze wat schuiner zou staan dan lijkt ze echt te groeien vanuit de ene hoek naar de andere.
                Althans zo zie ik het beeld.
                Behou je ze liever zo is voor mij ook goed, maar stukje goot toch liever weg.

Comment

Ik heb de 2 foto's eens een update gegeven.
                  De foto's vind ik nu ook al beter.
                  ik had het stuk dakgoot ook op de foto meegenomen omdat ik dacht dat de toren dan nog hoger zou lijken.
                  Maar ik vind de foto zonder nu ook wel beter
                  www.sachavn.be

Comment

ja, dat vind ik ook

Comment

Working...
                    X