Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind 1 leuk !! maar wat raar uitgesneden volgens mij, misschien best eerst rechtzetten en dan rond het raam snijden? of was dat je bedoeling om het wat scheef te hebben, zoja, trek ik mijn woorden terug !
mooi van kleur voor mij !
groetjes
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
ik vind 1 leuk !! maar wat raar uitgesneden volgens mij, misschien best eerst rechtzetten en dan rond het raam snijden? of was dat je bedoeling om het wat scheef te hebben, zoja, trek ik mijn woorden terug !
mooi van kleur voor mij !
groetjes
bedankt voor de tip. het was niet de bedoeling om het wat scheef te hebben.
misschien beetje eigen aan een shoot? ik vind het ook mooier als mensen bv niet in de lens kijken, maar sommigen willen dan van zichzelf foto's dat ze wèl in de lens kijken?
ik heb zo'n schoonbroer (heb er maar 1), die vind een foto mislukt als men niet in de lens kijkt haha, nu hij trekt zelf gene hoor
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Bedankt ik moet nog veel leren .
Het is mijn eerste shoot
Dus alle tips zijn welkom
indien je dat wilt, kan of mag je altijd een update maken (hoeft niet he) en onder de originele posten, dikwijls als je nog wat beoordelingen wilt, laat wel je originele staan, dan kan men beter oordelen
facebook
Ik zal me bezig houden met je tweede foto, de eerste werd al wat besproken.
Ik zou zeggen goed gezien. Maar de stukje goot zou ik weg gummen.
De toren komt mooi vanuit die hoek en als ze wat schuiner zou staan dan lijkt ze echt te groeien vanuit de ene hoek naar de andere.
Althans zo zie ik het beeld.
Behou je ze liever zo is voor mij ook goed, maar stukje goot toch liever weg.
Ik heb de 2 foto's eens een update gegeven.
De foto's vind ik nu ook al beter.
ik had het stuk dakgoot ook op de foto meegenomen omdat ik dacht dat de toren dan nog hoger zou lijken.
Maar ik vind de foto zonder nu ook wel beter
Comment