Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De weinige DoF juist op de ogen
Niet de meest ideale BG
De foto mag iets meer pit hebben, je histogram laat dat toe.
Ogen nog iets oplichten, ben niet zeker.
Tof gedaan (leuke hond)
Mvg,
Eddy
mooi hoor, omzetting is leuk, dof is leuk, en wat een lieve hond lijkt me dit vind dit prachtige honden die dalmatïers (schrijf i het goed?)
als ik mijn hond wil fotograferen denkt ie altijd dat hij klopt zal krijgen van mijn lens
grtz david
Is inderdaad een schat van een beest
Bij mij meestal het omgekeerde probleem: als ik op mijn hurken ga zitten om honden vanop ooghoogte te trekken stormen ze op mij af
staat er mooi op, 'k zou bovenaan croppen tot aan de donkere boog,zou minder afleidend werken mi! 't ziet er idd een schatje uit(wij hebben er in 't verleden ook 2 gehad)
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Iedereen vindt de update mooier? Ik zal mijn scherm eens moeten calibreren of een beter kopen, volgens mij staat het te helder en contrastrijk ingesteld
Iedereen vindt de update mooier? Ik zal mijn scherm eens moeten calibreren of een beter kopen, volgens mij staat het te helder en contrastrijk ingesteld
Als je je histogram bekijkt speelt dat toch geen rol, calibreren is toch om dezelfde kleuren te hebben wanneer je foto's af print... of ben ik mis
grt. Ria
Comment