Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klopt, niet al te scherp, maar ik vond het desalniettemin een leuke foto. Scherpte is uiteindelijk 'maar' een parameter, en niet noodzakelijk een doel op zich. Voor mij is de dynamiek in deze foto belangrijker: de spanning die gecreëerd wordt door de ananas die elk moment terug in het hand kan vallen.
.......... Voor mij is de dynamiek in deze foto belangrijker: de spanning die gecreëerd wordt door de ananas die elk moment terug in het hand kan vallen.
OK... maar voor het zelfde geld houd iemand die ananas vast aan de bladeren, want dat is niet te zien, omdat dat buiten het kader valt.
dat heft toch de spanning op.
grt,bouk.
Klopt, niet al te scherp, maar ik vond het desalniettemin een leuke foto. Scherpte is uiteindelijk 'maar' een parameter, en niet noodzakelijk een doel op zich. Voor mij is de dynamiek in deze foto belangrijker: de spanning die gecreëerd wordt door de ananas die elk moment terug in het hand kan vallen.
Onscherp, uitgebrand en gesneden in de vrucht, daar kan dynamiek het niet goedmaken
De idee is leuk, dus nog eens proberen ?
Mvg,
Eddy
Comment