Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Freddie, over de kwaliteit van de foto is er voor mij geen discussie noodzakelijk Maar, als je titel 'het torentje' is, dan had ik een andere positie gekozen. Maar dat ben ik, en ik ben benieuwd naar de reacties van de deskundigen hier
@ MGfoto je hebt gelijk en wilde eigenlijk de nadruk op het geheel van de foto...
t'is nen tip om over na te denken...had niks anders in mijne kop haha
Een vraag kan men de titel van een onderwerp zelf ook nog veranderen zonder deze discussie te moeten verwijderen ?
@ MGfoto je hebt gelijk en wilde eigenlijk de nadruk op het geheel van de foto...
t'is nen tip om over na te denken...had niks anders in mijne kop haha
Een vraag kan men de titel van een onderwerp zelf ook nog veranderen zonder deze discussie te moeten verwijderen ?
Nee, helaas de titel kan men niet verwijderen, heb ik zelf ook al eens geprobeerd.. Tenzij je dit vraagt aan een moderator. Misschien kunnen zij het wel
Foto in geheel vind ik mooi. Jammer dat de bladeren een deel van het torentje verdoezelen.
@ Jefzor en MGfoto ergens was dat ook wel de bedoeling de voorgrond samen te brengen met de achtergrond in het beeld, nu is het een beetje verborgen en is men nieuwsgierig hoe het gebouw er volledig zou uitzien...larie natuurlijk, ik stond achter een hek en kon geen andere positie nemen. vond het zelf ook jammer...
@ Jefzor en MGfoto ergens was dat ook wel de bedoeling de voorgrond samen te brengen met de achtergrond in het beeld, nu is het een beetje verborgen en is men nieuwsgierig hoe het gebouw er volledig zou uitzien...larie natuurlijk, ik stond achter een hek en kon geen andere positie nemen. vond het zelf ook jammer...
Ik was er bijna mee weg Spijtig van dat hek, anders was die boom een mooi kadertje geweest.
Ik volg met de commentaren hier boven. De kleuren van de foto zijn wel prachtig!
Wel even de foto nog wat rechtzetten, want nu staat het gebouw iets te scheef vind ik
Ik volg met de commentaren hier boven. De kleuren van de foto zijn wel prachtig!
Wel even de foto nog wat rechtzetten, want nu staat het gebouw iets te scheef vind ik
't Staat scheef naar twee kanten oftewel er is een verticale perspectivische vertekening wat
te verwachten was. Maar ook dat kan worden gecorrigeerd.
De belichting is goed. Ik heb wel het gevoel dat er iets te enthousiast is verscherpt.
@ Plaatwerker en Spice, ja daarom heb ik eigenlijk deze foto geplaatst...ik wist eigenlijk niet wat ik moest recht zetten oftewel de horizontale in de achtergrond achtergrond of het gebouw... nu merk ik zelf ook dat het gebouw boven aan precies achterover valt ( ps dit is met mijn eigen worden geschreven hoop dat je het kan begrijpen)
en ja heb hem wat verscherpt met al die stenen van het gebouw miste ik precies scherpte...
Comment