Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
is ook een aangenaam beeld.
Maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Het lijkt wel lensvertekening als je naar de stoelen kijkt, het is net of die vallen achterover, maar de rest van de foto ziet er dan weer goed uit ?
Dat is wat ik zie en denk op dit moment. ik kom nog wel een paar keer terug, als ik nog iets zie of vaststel, lees je het wel
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
is ook een aangenaam beeld.
Maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Het lijkt wel lensvertekening als je naar de stoelen kijkt, het is net of die vallen achterover, maar de rest van de foto ziet er dan weer goed uit ?
Dat is wat ik zie en denk op dit moment. ik kom nog wel een paar keer terug, als ik nog iets zie of vaststel, lees je het wel
Ik lees het wel het waren van die losse stoelen die je zo neer zet
Voor mij een rustgevende foto. Heb enkel twijfels over die luchter en de kleurzweem in de (waarschijnlijk ?) witte muren. Hebben ze werkelijk die kleur, dan heb ik er niks over geschreven .
Comment