Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tot nu toe wel.
Ik zag het wel een beetje maar het stoorde mij niet bovenmatig.
Mja kijk ik zeg het zoals ik zie. Met ooh's en aah's, als er duidelijk net iets te veel ruis is, is de poster ook niks ... Nu weet ze dat dat mssn een aandachtpuntje kan zijn voor de toekomst.
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
De ruis vind ik persoonlijk ook nogal storend, zeker bij macro. Ruis is echter makkelijk te verwijderen met de nodige tools. Natuurlijk kan door de ruis te verwijderen ook aan detail worden ingeboet.
Volgende keer best je iso zo laag mogelijk houden om de ruis te beperken.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
de ondergrond is een hele grote kist van plastick zeg maar zo opberg ding voor in de tuin.
hij is ongeveer 150 lang en 120 hoog..en die bubeltjes die je ziet zijn ongeveer 1 en 2 mm groot.
De ruis vind ik persoonlijk ook nogal storend, zeker bij macro. Ruis is echter makkelijk te verwijderen met de nodige tools. Natuurlijk kan door de ruis te verwijderen ook aan detail worden ingeboet.
ja de ruis heb ik verwijderd en gaat niet vedder dan dit.
Volgende keer best je iso zo laag mogelijk houden om de ruis te beperken.
ik weet hoe het werkt met iso..en klopt ik had m lager moetten houden..maar hij was zo ingesteld nog van de vorige foto..en door het snelle reageeren vergeten terug te zetten.
ik heb hierbij geen statief gebruikt..ik heb me camera op de kist voor de vliegen neer gelecht en van achteren ietsjes opgelift..was een mooie stabiele ondergrond.
Comment