Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Schitterend portret!
Maar het oogwit is wel iets te blauw.
Er zit geen blauw in het oogwit.
Selecteer het oog, desatureer het blauw en je zal geen verschil zien. Waar zit het blauw dan?
Het oogwit is niet volledig wit want dat zou niet naturel zijn.Dat is alleen in de boekskes.
Mvg,
Eddy
prachtige foto!
Laten zoals ie is
Das de eerste modellenfoto dak hier van je zie, zeker? En dan nog zo'n sublieme; maar 'k had eigenlijk ook niet minder van je verwacht.
Heb ook eens omgezet, maar zo donker niet als van mijn voorganger, ik kom ook wel die "mijnwerkersvlekken" uit, maar z'n ogen schitteren wel!
prachtige foto!
Laten zoals ie is
Das de eerste modellenfoto dak hier van je zie, zeker? En dan nog zo'n sublieme; maar 'k had eigenlijk ook niet minder van je verwacht.
Heb ook eens omgezet, maar zo donker niet als van mijn voorganger, ik kom ook wel die "mijnwerkersvlekken" uit, maar z'n ogen schitteren wel!
Ik heb mijn z/w verie staan in SC z/w Klik
Bedankt voor je reactie.
Mvg,
Eddy
Heel mooi hoor Eddy!
Prima belicht en goed gekadreerd!
In de update komen de ogen idd wat beter uit!
Jouw ZW-versie (SC) vind ik ook heel geslaagd!
Ik vind de ZW-versie van appelboom ook wel mooi hoor, maar je hebt dan natuurlijk een heel andere foto waarbij het 'kind zijn' veel minder tot uiting komt. Ik denk dat je voor dit soort omzettingen moet zijn, zeker als het om kinderen gaat. Mij kan het wel bekoren.
Comment