Ik ben buiten nog steeds aan het experimenteren met flitsers, dit is er ééntje van ... bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"Charlotte"
Collapse
X
-
-
Re: "Charlotte"
Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk berichtbelichting zit goed naar mijn mening! Door de positie van het model krijg je wel de indruk dat de achtergrond achteraf is toegevoegd?
Groetjes
Comment
-
Geen idee hoe je dit het best doet en ik vind het heel mooi! Het enige minpuntje voor mij is haar rechterschouder (zijkant) en een vlekje aan haar hals (ook haar rechterkant). Maar die ogen en de algemene indruk is
Comment
-
Ha hier is ons danseresje terug, mooi op plaat gezet.
Mijn zoon heeft bij haar op de koninklijke balletschool gezeten.
Voor hij naar de national ballet school of Canada ging.
Wereld is klein hé ;-), daar in school heb je vele modellen hoor !mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dabbertjedab Bekijk berichtGeen idee hoe je dit het best doet en ik vind het heel mooi! Het enige minpuntje voor mij is haar rechterschouder (zijkant) en een vlekje aan haar hals (ook haar rechterkant). Maar die ogen en de algemene indruk isHeb nog zoveel te leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtHa hier is ons danseresje terug, mooi op plaat gezet.
Mijn zoon heeft bij haar op de koninklijke balletschool gezeten.
Voor hij naar de national ballet school of Canada ging.
Wereld is klein hé ;-), daar in school heb je vele modellen hoor !
Grtjs.
Comment
Comment