Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Geen idee hoe je dit het best doet en ik vind het heel mooi! Het enige minpuntje voor mij is haar rechterschouder (zijkant) en een vlekje aan haar hals (ook haar rechterkant). Maar die ogen en de algemene indruk is
Ha hier is ons danseresje terug, mooi op plaat gezet.
Mijn zoon heeft bij haar op de koninklijke balletschool gezeten.
Voor hij naar de national ballet school of Canada ging.
Wereld is klein hé ;-), daar in school heb je vele modellen hoor !
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Oorspronkelijk geplaatst door DabbertjedabBekijk bericht
Geen idee hoe je dit het best doet en ik vind het heel mooi! Het enige minpuntje voor mij is haar rechterschouder (zijkant) en een vlekje aan haar hals (ook haar rechterkant). Maar die ogen en de algemene indruk is
Ha hier is ons danseresje terug, mooi op plaat gezet.
Mijn zoon heeft bij haar op de koninklijke balletschool gezeten.
Voor hij naar de national ballet school of Canada ging.
Wereld is klein hé ;-), daar in school heb je vele modellen hoor !
Hey Bruno, inderdaad de wereld is klein ... ze danst nog maar helaas niet zo intens meer, maar ze gaat binnenkort toch eens wat ballet poses doen voor hopelijk een mooie fotoshoot.
Grtjs.
Comment