Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eerste heeft een goeie compo en kleuren, maar het wit (is moeilijk) en de scherpte konden beter.
Tweede, storende wazige halm en deze die scherp zou moeten is het niet.
Groetjes
Eerste heeft een goeie compo en kleuren, maar het wit (is moeilijk) en de scherpte konden beter.
Tweede, storende wazige halm en deze die scherp zou moeten is het niet.
Groetjes
Wat bedoel je met het wit kon beter? dat lijkt mij toch reëel, misschien ligt het aan mijn laptop
Scherpte vind ik zelf behoorlijk en binnen de normen, misschien dat dit ooit verandert.
Wat bedoel je met het wit kon beter? dat lijkt mij toch reëel, misschien ligt het aan mijn laptop
Scherpte vind ik zelf behoorlijk en binnen de normen, misschien dat dit ooit verandert.
Volgens mijn mening is er iets te weinig doortekening in het wit. De witte bloemblaadjes van een Margriet zijn generfd en dit is hier (volgens mijn bescheiding mening) te weinig te zien.
Ik heb geprobeerd om het wit beter te krijgen door de belichting en het contrast te veranderen. De rest van de foto verloor dan zijn mooie kleur, ik heb de bloem dan maar uitgesneden (zie update).
Comment