Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heel mooie foto..mooie kleuren zo..en lekker scherp..alleen hij had voor mij wat meer ruimte van boven mogen hebben..en de horizon misschien wat rechter zetten dan is hij
... en de horizon misschien wat rechter zetten dan is hij
De horizon staat mijns inziens perfect recht. Het onrecht wordt veroorzaakt door de contouren van eilanden.
Mooie foto en fraaie kleuren.
===========
Nu is jouw foto nog 434 Kb groot.
Maar pas op: op korte termijn zal Tynipic de bestandsgrootte drastisch verlagen.
Dat gaat ten koste van de kwaliteit van deze presentatie.
Beter om uit te zien naar een betere, betrouwbare parkeerplaats.
Last edited by Plaatwerker; 2 juni 2012, 12:46.
Reden: TP
De horizon staat mijns inziens perfect recht. Het onrecht wordt veroorzaakt door de contouren van eilanden.
Mooie foto en fraaie kleuren.
===========
Nu is jouw foto nog 434 Kb groot.
Maar pas op: op korte termijn zal Tynipic de bestandsgrootte drastisch verlagen.
Dat gaat ten koste van de kwaliteit van deze presentatie.
Beter om uit te zien naar een betere, betrouwbare parkeerplaats.
Ik zie hier een eigenaardig verschijnsel rond de top van de mast en langs de randen van het zeil. Bij het uitvergroten zie je het natuurlijk nog beter, maar ik vraag me af wat het is, of wat de oorzaak is.
Iemand die hier een uitleg voor heeft ? Raar dat niemand anders dit vermeld heeft, want het is heel toch duidelijk te zien bij de originele zelfs zonder vergroten !?
Ik zie hier een eigenaardig verschijnsel rond de top van de mast en langs de randen van het zeil. Bij het uitvergroten zie je het natuurlijk nog beter, maar ik vraag me af wat het is, of wat de oorzaak is.
Iemand die hier een uitleg voor heeft ? Raar dat niemand anders dit vermeld heeft, want het is heel toch duidelijk te zien bij de originele zelfs zonder vergroten !?
Groetjes
Ik heb het nu ook gezien, de originele foto heeft die afwijking niet,.
Hoe dat komt weet ik ook niet misschien iemand een idee.
Heb een link toegevoegd met grotere originele versie(als het gelukt is tenminste)
Ik vermoed dat je met Hoogdoorlaatfilter de foto hebt verscherpt als dat het geval is de radius meer naar links schuiven. Radius staat in dit geval te hoog. Zorg ook dat als je met hoogdoorlaatfilter bezig bent dat je 100% hebt in gezoomd op de foto zodat je langs de randen van de mast kunt kijken wat er gebeurd.
Comment