Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou enkel de bovenaan nog een heel klein beetje croppen tot net onder die eerrste 'laag' of hoe moet ik noemen.
Groetjes
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, ga thuis wel even kijken of ik het voor elkaar krijgt.
Zat er ook al aan het denken jij bevestigd het zelfde gevoel
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, ga thuis wel even kijken of ik het voor elkaar krijgt.
Zat er ook al aan het denken jij bevestigd het zelfde gevoel
Als je dan eerst de boel een ietsje rechter zet, zal het croppen wellicht ook makkelijker
uitkomen. Of misschien moet je een beetje rekken en trekken.
De kleur van deze prent past goed bij het onderwerp.
Mooi documentair gegeven.
Als je dan eerst de boel een ietsje rechter zet, zal het croppen wellicht ook makkelijker
uitkomen. Of misschien moet je een beetje rekken en trekken.
De kleur van deze prent past goed bij het onderwerp.
Mooi documentair gegeven.
Zo zat ik gisteren ook te kijken op mijn werk geconcentreerd
Update geplaatst
kom anders eens bij ons in De Rijp langs.
ook voor mooie andere plaatjes.
we hebben hier prachtige geveltjes en doorkijkjes hoor.
grt,bouk.
Bouk, was ook al van plan op een dagje naar De Rijp te gaan. want ik had al mooie dingen gezien van de links die jij gestuurd had.
De dag dat ik wilde gaan belde mijn baas op hij had niemand die op een bepaalde post kon werk snik daar ging mijn plannetje om De Rijp te bezoeken de mist in. Laat het je wel even weten wanneer ik die kant op ga.
Comment